1967-ben mutatkozott be a V7 els? típusa és az 50. évfordulóra a gyár bemutatja a V7 III. generációját! Az er?forrás teljesítménye 10%-al n?t és teljesíti az Euro4 szabvány követelményeit. Az átdologozott motor könnyebb, mint tel?dje és bár maradt a száraz kuplung és a hat sebbeség, az áttételezést megváltoztatták. Mindezek következtében a legnagyobb teljesítmény 52 LE, 6200-as fordulaton. A maximális nyomatékot 4900-as fordulaton adja le, ami 60Nm.
Átdolgozták a vázat és bár a súlyelosztás maradt 46% elöl, hátul 54%, a kormányzás nagyban változott az új geometriának köszönhet?en. Az új Kayaba lengéscsillapítókon pedig állítható a rúgó el?feszítés.
Alacsonyabb lett az ülés, így most 770 mm-re csökkent az ülésmagasság, míg a kényelmes utazásért a lábtartókat alumíniumra cserélték. A két lépcs?ben állítható és kikapcsolható kipörgésgátló mellett, az ABS is a felszereltség része 2017-t?l.
A benzintank továbbra is 21 literes, a m?szerfal pedig maradt kerek, de a Racer és Anniversary verzióknál két részb?l áll és a második kerek egységben találjuk a fordulatszámmér?t. A sebbeségmér? analóg, de rengeteg információt kapunk digitális mez?ben is. Tartozékként rendelhet? MG_MP (multimédiás platform), amivel összeköthetjük okostelefonunkat a motorral.
A V7 III. négyféle változatban lesz kapható, Stone, Special, Racer, Anniversary. A Stone az alap verzió, míg a Special küllös kerekekkel érkezik. A Racer tartalmazza a legtöbb kiegészít?tt, míg az Anniversary korlátozott számban lesz kapható (750 példány) és dedikált lesz mindegyik számozott motor.
Legutóbbi hozzászólások