Sport verziójú vázat és motorokat alkalmaznak az összes elkövetkezendõ V7
motornál, egészen 1977-ig, amikor is kisebb lökettérfogatú típusoknál, a Guzzi
V35-nél és a V50-nél is felhasználva, körvonalazódni kezd a nyolcvanas évek
Guzzi motorjainak színes skálája, melyek jellemzõje, hogy a külalakra minden
eddiginél nagyobb hangsúlyt fektettek. A kilencvenes évek motorjai, a California
sorozattól a Nevadán keresztül a V11 Sportig1, radikálisan visszatérnek a Guzzi
eredeti szelleméhez.
Ebben a folyamatban születik meg a nemrég bemutatott V11 Sport Rosso Mandello,
gyümölcse annak a kutatásnak, mely a középutat keresi hagyomány és technikai
fejlõdés között – leginkább ez jellemzi a mandellói sólyommal fémjelzett termékeket,
melyek megteremtették a motorozás történetének egyik legnagyobb alakját.
Ma a Moto Guzzi visszanyeri vezetõ szerepét azzal, hogy technológiát, odaadást
és szenvedélyt ötvözi a karizmatikus igazgató-mérnök, az Apriliát alapító Ivano
Beggio vezetése alatt. A Noale háztól 2000-ben megvásárolt Moto Guzzi teljes
joggal lép be abba a tervbe, melyet Beggio egy nagy motorgyártó kontingens létrehozását
tûzi ki célul, mely ismervén az olasz és európai motorgyártás tradícióját, képes
lesz a fõbb nemzetközi piacokon versenyezni.
Legutóbbi hozzászólások