>
A versenyteamben Carlo Guzzi mellet hatalmas kaliber? technikusok dolgoztak,
olyanok, mint például Umberto Todero és Enrico Cantoni illentve egy legendás
személyiség: Giulio Cesare Carcano. 1936-ban szeg?dött a Moto Guzzi mellé, neki
tudhatjuk be a szenzációs Guzzi 500 Nyolchengerest.
A Guzzi Nyolchengerest sokan a motortörténelem máig is legcsodálatosabb motorjának
tartják, V90-es motorjával a mandellói üzem büszkesége, hatalmas technikai színvonalat
jelent. Már 1955-ben, a Belga Nagydíjon próbáin való bemutatkozásakor bepillantás
nyújtott mesébe ill? képességeibe, és egy évvel kés?bb már els? sikereit aratja,
72 lóer?s teljesítményének és 275 km/órás végsebességének köszönhet?en. Az olasz
gyártók viszont 1957-ben, közös megegyezés alapján nem engedik versenyezni,
így elmaradtak a további fejlesztések is.
Legutóbbi hozzászólások