B?vül a custom-ök palettája is a Guzzinál. A Mandellóban legyártott er?források számát szinte már lehetetlen számontartani: az örökzöld légh?téses V2-es sokadik változata ebben a motorban 940 köbcentis, ami afféle arany középszert képvisel, félúton 1.100 és 850 közt. Meglehet?sen szokatlan méret egy olyan blokknak, amit – mint a hivatalos közlés beszámol – úgy terveztek, hogy a lehet? legjobb legyen a gyorsulása.
Az olaszok úgy gondolják, hogy ez a Custom jelentheti egy majdani, a következ? esztend?kben életre kel? népes család alapja. Ránézésre a 940 határozottan modernebbnek t?nik, mint a California (amely színen marad, továbbra is értékesítik), f?leg a CaRC (Cardano Reattivo Compatto) er?áttétel és az egykarú leng?villa alkalmazása miatt, de a nyereg és a tank vonalai is szépecskén változtak.
Hogy a teljesítmény és a nyomaték adatait miért nem közölték, egyel?re rejtély, az viszont megállapítható, hogy a 940 jóval izmosabb küllem?, mint eddig bármelyik Guzzi-custom. Ránézésre minden adott, hogy a mandellóiak munkája megszorítsa a piacon a HD Sportstert, legközvetlenebb ellenfelét.
Legutóbbi hozzászólások