EST. 2002

Moto Guzzi Breva V1100

Hiányzik egyel?re az ABS: a fékasszisztens jöv? évt?l mint opcionális elem ?nik fel.

Az er?forrás ?rzi legjobban a márka identitását: kéthengeres maradt, V90, légh?téses. Valójában sok változáson ment át az 1.064 kcm-es (furat x
löket: 92×80 mm) blokk, és nem csak azért, hogy teljesítse els? motorként a piacon az Euro-3 környezeti normát, hanem azért is, hogy egy kicsit megfiatalodjon, kedvezzen a sportos vezetési stílusnak is. Az elektronikus befecskendezés mellett megjelent a kett?s gyújtás is. A kuplung maradt a hagyományos kéttárcsás száraz egység, míg teljesen új az Aprilia know-howja szerint készített hatsebességes váltó.

A közölt teljesítmény-adatok 63 kW-os (86 LE) legnagyobb potenciálról beszélnek 7.500 perecnkénti fordulaton, a nyomaték 85 Nm 6.800-on. A maximális sebességet nem adta közre a gyár.

A váz szintén újonnan tervezett dolog, egy hagyományos acélcsövekb?l készített kett?s bölcs?szerkezet. A nagyobb súly a motor elejére kerül, így lehet?ség nyílt egy agilis, 25,5 fokos szög? kormány fölszerelésére. A járm? tömege szárazon egyébként 231 kg. Felfüggesztések: el?l állítható teleszkópvilla dolgozik (45 mm), hátul alumínium leng?villa a szabadalmaztatott Ca.R.C. – (Cardano reattivo Compatto) rendszerrel, hidraulikus beállítási lehet?séggel.

Fékek: el?l négy dugattyús úszó tárcsapár (320 mm), hátul rögzített, 265 mm átmér?j? tárcsa úszó, kétdugattyús nyereggel.

A Breva V1100 ára 11.500 euró körül várható.

2.699.000 Ftwww.mbc.hu

ugrás fel