EST. 2002

Moto Guzzi V7: retró jóság, triplán!

A Moto Guzzi legnagyobb dobása a 2014-es modellévre a Vz-es sorozat megújítása lesz. A V7-et már bemutatásakor nyálcsorgatva vizslattuk, és nyilván nem voltunk ezzel egyedül – sokan értékelik ezt a múfajt.

Most a hetvenes éveket idéz? klasszikus utcai motorok egy újabb mérföldk?höz érnek: egyb?l három új változat kerül a piacra – Stone, Special és a Racer – , olajfürd?s lendkerékkel, V 90°-os kéthengeressel.

A Moto Guzzi V7 Stone-t egy eklektikus motorkerékpárnak mondhatjuk, minimalista formák uralják, egyszer? színek, domináns fekete fényezés.  

A Special az a motor, ami a V7-ek közül a legközelebb áll az ‘?sanyához’, az 1974-es V750-hez. Nemcsak a formákat tekintve, de az Essetre fantázianev? grafikát is ideértve. Két alapszínben választható, ezüst-metál alapon fekete sávozással vagy fekete alapon narancs sávokkal, ez utóbbi az el?dmodell színvilága.

A harmadik kiadását megért Racer limitált példányszámban kerül a piacra. A total-black kivitel itt is játszik, akárcsak a Stone-nál, így még hatásosabb a kontraszt a krómozott tankkal, ami egyébiránt 22 literes. Az el?l-hátul felt?n? #7-es rajtszám az egykori legendás 250-es világbajnok, Enrico Lorenzetti emlékére került fel. Új az egyszemélyes nyereg, becses alcantara és skai anyagokból, de a motor rendelhet? kétszemélyessel és utas-lábtartóval is. Izgalmas a pirosas árnyalatú, speciális felületkezelés? váz, amit az els? V7 Sport széria ihletett.

ugrás fel