EST. 2002

Moto Morini MM3

Szépen, ahogy csillag megy az égen, lépésr?l lépésre a Moto Morini létrehoz egy egészen teljes modellpalettát: a Corsaro, a 9 ½ és az idei milánói Szalonon végleges köntösében bemutatott Corsaro Veloce 1200 mellett egy újabb tervet is megismerhetett a közönség. San Lazzaróban alázatos munka folyik, az jól látszik, és a marketingfilozófia is szépen kibontakozott mára: minden évben kihoznak egy kész motort és egy olyat, amely a következ? esztend?ben mutatnak be szériamodellként. Így volt ez a 9 ½-lel is, és most az MM3-on a sor.

Úgy látszik, a Morinit sem hagyta hidegen az utóbbi id?szak egyik legpezsg?bb kategóriája, melyet a szakma crossoverként cimkézett fel. Egyébként találóan: valahol félúton járnak ezek a motorok a túragépek és a puszta mókázásra kitalált fun bike-ok közt. Ezek a mindentudó kétkerek?ek egyre határozottabban szorítják le a nagy endurókat a színr?l, legalábbis egyel?re a trend efelé mutat: szinte minden gyár betette a lábát ebbe a szegmensbe. Így a Moto Morini is: az MM3 egy klasszikus keresztezett motor benyomását kelti: sportos váz, 17 colos felnik, magas vezetési pozíció, viszonylag jó szélvédelem és mindenekel?tt brilliánsnak beharangozott vezethet?ség, nyomatékos blokk.

A Corsacorta 1.200-as er?forrása ebben a konfigurációban 125 LE legnagyobb teljesítményt nyújt a gyáriak közlése szerint: ez is egy köztes szám, afféle kompromisszum a 9 ½ és a Corsaro értékei közt. A Morini tervei szerint gazdagon ellátják majd a motort el?rehaladott technológiai megoldásokkal, szó van ride by wire rendszerr?l, ABS-r?l, kipörgésgátlóról. A jöv? évi nagy kiállításokon kiderül, pontosan milyenre csiszolja az MM3-at az olasz konstrukt?r.

ugrás fel