A Moto Sumisura m?hely nem Japánban, de nem is Kaliforniában található, hanem bizony Itália földjén, a Pavia melletti Vigevanóban. Tulajdonosa Franco Augello, aki afféle szabómesternek is tartja magát, emiatt a Sumisura – su misura, azaz méretre – elnevezés. Garázsában található mindenféle, de régi BMW motorokból a legtöbb. A bajor boxerek rajongójaként legjobban a francia Blitz Motorcycle The Great Escape c. m?ve fogta meg. A Deuxieme (‘második’) tehát beszél? név…
A motor er?s flat trackes jegyeket visel magán, bár amíg azokat rendre az amerikai iskola szerinti kéthengeres V-er?forrással szerelik, Francóé különböz? bajor korszakokat ötvöz: blokkja egy 1977-es évjáratú R 80 / 7 teljesen felújítva egy, a hátsó traktusában átépített R 45 vázában. Az ötsebességes (pedálos) váltó egy hetvenes évekbeli R 100-ból való, a végáttétel pedig ugyancsak egy R45-é volt. Az els? futóm? egy R65 alkatrészeib?l épült meg, hátulra egy állítható Bitubo rugópár került. A felnik el?l-hátul 18′ méret?ek, rajtuk Michelin M45 abroncsok.
A tank egy ?srégi, 1949-es R 25 / 3 egykori üzemanyagtartálya, az újjászületés alkalmából felújítva és fekete-ezüst-piros szín?re fényezve, míg a tengerentúli oválpályák szörnyetegeit idéz? farokidom teljesen egyedi kézm?ves-darab. Ahogy egyébként a piros varrásos b?rnyereg, a rajtszám-tartó konzol és a lábtartók is. Az elektromos részleget amennyire lehetett, egyszer?sítették, a kábelek a kormány és a váz belsejében futnak. Tulajdonosa szerint könnyed és jól man?verezhet? motor, városba ideális, de könnyedebb terepen is teljesen megállja a helyét.
Legutóbbi hozzászólások