EST. 2002

MotoGP Sepang teszt, 2. nap: Lorenzo lement két perc alá

1:59.963 volt a legjobb körideje Jorge Lorenzónak a hivatalos MotoGP teszt második napján Sepangban, ami jobb Marquez els? napi legjobbjánál is.

A Movistar Yamaha csapat alkatrészeket és elektronikai beállításokat próbált, a cél a gumik élettartamának növelése. Míg Lorenzo az els? napi idejét fél perccel fejelte meg, Rossi lényegesen lassabb volt, a hatodik helyre ért be.

A Ducati Team egyik Andreája, a Dovizioso a nap hatodik körében beállította a legjobb idejét a GP14.3-mal, 0,247 másodperccel volt gyorsabb Marquez els? napi idejénél. Andrea Iannone az ötödik legjobb volt, több mint egy másodpercet hozott az els? napi eredményén.

Andrea Dovizioso Ducati Team Sepang MotoGP teszt 2015

Tényleg jónak t?nik a Ducati, bár ez még nem a várva várt 2015-ös paripa

A Repsol Honda alakulata Marquez alatt finomhangolta az RC213V-t, míg a box másik sarkában Pedrosa három változatból igyekezett kiválasztani a neki legjobban megfelel? motort. Nem sikerült rosszul, Dani a negyedik helyen végzett.

A Monster Yamahás Pol Espargaro esett egyet a nap vége felé, de nem lett baja. A hetedik legjobb volt a vázváltozatok tesztelésével töltött nap végén. Csapattársa, Bradley Smith, akit egy korábbi edzés során szerzett bokafájdalom kínoz, a kilencedik.

A CWM LCR Honda Cal Crutchlow motorja stabilitásának javításával töltötte a napot. A súlyelosztás javítása és a motorfék beállítása is a programban szerepelt. Crutchlow 1,095 másodperccel volt lassabb Lorenzónál.

Tizenegyedik helyével a második napon is Stefan Bradl volt a legjobb Open kategóriás az NGM Forward Racing nagy örömére. Beállításokkal és az Open kategória elektronikára vonatkozó szabályainak pontosabb megismerésével töltötték az id?t. A csapat még mindig a 2013-as Yamaha blokkot használja, az újat majd csak az els? verseny el?tt kapják meg.

Az Aprilia Racing Gresini csapat csak a tizenhetedik helyen futott be Alvaro Bautistával. A spanyol azt mondja, az új váz túl merev, nincs összhangban az elektronikával, így inkább a 2014-es, fejlesztés alatt lév? pneumatikus szelepvezérlés? verzióval tesztelt.

A friss visszatér? Suzuki Team a vázra összepontosított, Aleix Espargaro egy másodpercet javított az idején, ami a tizedik helyre volt elég. Maverick Vinales 56 kört teljesített, az új fiúnak a nap a MotoGP motor határainak megismerésér?l szólt kopott gumikon. ? is egy másodpercet hozott az idején az els? naphoz képest.

Jorge Lorenzo Movistar Yamaha MotoGP 2015 Sepang teszt

Lorenzo beleer?sített

MotoGP Sepang teszt, második nap, 2015. február 5., eredmények:

1. Jorge Lorenzo Movistar Yamaha MotoGP 1:59.963
2. Andrea Dovizioso Ducati Team 2:00.015 (+0.052)
3. Marc Marquez Repsol Honda Team 2:00.146 (+0.183)
4. Dani Pedrosa Repsol Honda Team 2:00.260 (+0.297)
5. Andrea Iannone Ducati Team 2:00.391 (+0.428)
6. Valentino Rossi Movistar Yamaha MotoGP 2:00.676 (+0.713)
7. Pol Espargaro Monster Yamaha Tech 3 2:00.959 (+0.996)
8. Cal Crutchlow CWM LCR Honda 2:01.058 (+1.095)
9. Bradley Smith Monster Yamaha Tech 3 2:01.098 (+1.135)
10. Aleix Espargaro Team Suzuki MotoGP 2:01.344 (+1.381)
11. Stefan Bradl Forward Racing Team 2:01.484 (+1.521)
12. Hector Barbera Avintia Racing 2:01.615 (+1.652)
13. Hiroshi Aoyama HRC 2:01.772 (+1.809)
14. Scott Redding Estrella Galicia 0.0 Marc VDS 2:01.844 (+1.881)
15. Maverick Vinales Team Suzuki MotoGP 2:01.916 (+1.953)
16. Danilo Petrucci Pramac Racing 2:01.932 (+1.969)
17. Alvaro Bautista Aprilia Racing Team Gresini 2:02.155 (+2.192)
18. Michele Pirro Pramac Racing 2:02.199 (+2.236)
19. Nicky Hayden Drive M7 Aspar 2:02.228 (+2.265)
20. Karel Abraham AB Motoracing 2:02.574 (+2.611)
21. Loris Baz Forward Racing Team 2:02.842 (+2.879)
22. Katsuyuki Nakasuga Yamaha Factory Test Team 2:02.914 (+2.951)
23. Jack Miller CWM LCR Honda 2:03.083 (+3.120)
24. Eugene Laverty Drive M7 Aspar 2:03.129 (+3.166)
25. Alex de Angelis Octo Ioda Racing Team 2:03.399 (+3.436)
26. Mike di Meglio Avintia Racing 2:03.609 (+3.646)
27. Takumi Takahashi HRC 2:03.781 (+3.818)
28. Marco Melandri Aprilia Racing Team Gresini 2:04.487 (+4.524)

ugrás fel