Ám tudjuk jól, milyenek a MotoGP-nagydíjak. Frányák. Brno pedig különleges
egy ring – f?leg a vb-harmadik Max Biaggi számára, aki a cseheknél mindig
nagyot mutatott. Tény, hogy az idei nem Biaggi csúcsidénye, ám 13o pontjával
még mindig b?ven ‘éremzónában’ van 2oo3 szürke eminenciása.
Szinte biztosra vehet?, hogy a Ducati-duó jól szerepel 17-én: a korábbi
brno-i szabadtesztelésen remek id?ket könyvelhetett el a Ducati Corse csapat:
Capirossi és Bayliss közül valaki mindenképpen fölfér hát a dobogóra,
ami – lássuk be – nem tenne rosszat a világbajnokságnak.
A Yamaha M1, mint kiderült, nem üti meg sem a Honda 211, sem
a Desmosedici nívóját, ami a szurkolókon és a staff-on kívül leginkább
a jobbhoz szokott Barrost és Melandrit idegesítheti. Brnoban kiderül
továbbá, vajh’ folytatódik-e az Aprilia – kisebb-nagyobb megszakításokkal
év eleje tartó – vessz?futása, mely a Sachsenringen kulminált. A futam el?tti
éjjelen Edwards és Haga jól tennék, ha zsírral kennék be az
ajtófélfát, a szemöldökfára pedig egy marék macskasz?rt szögelnének
– ezek nagyon jó módszerek rontás ellen.
A ‘kies?zóna’ csapatairól (Suzuki és Kawasaki) talán jobb,
ha ezúttal semmit sem írunk.
Holnap: 25o: Poggiali és a felb?szült darazsak
Legutóbbi hozzászólások