Lénárt Péter:
„Közvetlenül a verseny el?tt a szerel?k változtattak a váltóelektronikán, de már az els? körben éreztem, hogy nem m?ködik jól. Nagyon csalódott vagyok, hogy így sikerült ez a verseny. A csapat szerint végig kellett volna mennem, de szerintem nincs igazuk, mert én ülök a motoron, én érzem, hogyan megy, és szerintem egyetlen versenyz? sem ment volna így végig a pályán.”
Tóth Imre (26. hely)
„Nagy volt a harc a 25.-26. helyért. Az ötödik kör után elkezdett csúszni a gumi, és noha szerencsére még tudtam irányítani, mégis gyakran kicsúsztam az ívb?l és a mögöttem jöv? bolyból meg tudtak el?zni. Próbáltam tartani az iramot az el?ttem lev? bollyal, de mivel végig csúszott a motor ez nem mindig sikerült. Annak örülök, hogy nagyon jól sikerült a rajt. Azért Franciaországban szeretnék egy kicsit jobban menni, és szép lassan, lépésr?l-lépésre egyre fentebb jutni.”
Talmácsi Gábor (19. hely)
„Nem vagyok nagyon elégedett. Az elején a rajtot jól kaptam el, de a második, harmadik kör után elkezdett gyengülni a motorom. Ekkor utolért egy boly, és elkezdtük el?zgetni egymást. Alapvet?en a motorral voltak gondok, a váltást nehezen viszi. Furcsának tartom, hogy a csapattársam, aki ugyanilyen motorral megy mégis jóval el?ttem végzett. A motor futóm?ve jó, csak a teljesítménye nem az igazi. Megítélésem szerint rosszabb, mint tavaly. Ráadásul ez, hogy a váltáskor mindig megtorpan a motor, nagyon furcsa. Én a legjobb teljesítményemet nyújtottam, most már a csapatomon a sor, hogy változtassanak valamit a motor beállításain.”
Legutóbbi hozzászólások