EST. 2002

MotoGP: Le Mans után

Valentino Rossi és Marco Melandri a Yamaha M1 legideálisabb beállításait
keresik-kutatják.

Pályán Max Biaggi, akir?l senki sem tudja, hogy vajon mikor próbálhatja
ki a Gibernau által már használt elektronikát. Az olasz számára vannak biztató
jelek: vasárnap használt motorján ugyanis egy új felirat t?nt fel: Repsol.
A spanyol olajvállalat pedig, mint tudott, a gyári Honda csapat f?szponzora.

Le Mans-ban pályán a Suzukik a Bridgestone anyagával: a gumigyárnak
nem sikerült valami fényesen a hétvége (igaz, nem is várt senki futamgy?zelmet
a Michelin oroszlánbarlangjában).

Elérkeztünk a Francia GP epilógusának legérdekesebb fejezetéhez. Címe: Ducati.
Loris Capirossi és Troy Bayliss összehasonlító tesztmunkát végeznek:
a 2003-as Desmosedicit vetik össze az idei, eddig botladozó GP 04 névre hallgató
modellel. Az így kapott eredményeket nagyon jelent?ségteljesen kezeli a csapat,
és ha kell, visszatérnek a múltba is: a lényeg, hogy beinduljon a ponttermelés.
Aki a jöv? felé motorozik a bolognai gárdánál, az Vittoriano Guareschi tesztpilóta:
? a napokban Barcelonában dolgozik a vadonat új motorblokkal. A munka tehát
három id?síkon folyik: múlt, jelen, jöv?. . . az egyik csak bejön.

A Telefonica Movistar Honda kett?se, Gibernau és Edwards szintén
Franciaországban tesztelnek a héten, de a Clermont-Ferrand-i pályán.

ugrás fel