A Kawasaki csak jobban teljesíthet a tavalyi szereplésnél, és erre most
minden reális esélye megvan. Az új Ninja elég meggy?z?nek mutatta magát a
Yamaha-iskolában feln?tt, remek érzékkel leszerz?dtetett Shinya Nakano keze
alatt, akit sokan a legjobb jelenleg aktív japán pilótának tartanak.
Gumifronton a Bridgestone-ra való átállás megnyugvást jelenthet a zöldeknek.
Az ? aktuális gondjuk a motorblokk, lóer?kre volna szükség és ezáltal
versenyképesebb teljesítményre. Kérdés, hogy a fejleszt?mérnökök milyen gyorsan
dolgoznak; valószín?leg Sepangba még a régi hajtóm?vel érkezik a Kawasaki.
Mintha nem volna elég a Suzuki halovány motorteljesítménye, ifjabb Kenny
Roberts vérszegénysége, még Anthony Hopkins is hiányzót kénytelen
jelenteni, akinek az a zseniális ötlete támadt, hogy egy krosszversenyen (!)
bokáját törje. Helyén most a tavaly még SBK-s Suzuki-pilóta Gregorio Lavilla
próbálkozhat, plussz két-három japán tesztpilóta is segíti a munkát. Igen
nehéz helyzetben van a csapat, ezt a vak is látja, és ha a Suzuki az
idei menetet is elbukja, a MotoGP-szekció szinte biztosan radikális változások
elé néz.
Legutóbbi hozzászólások