EST. 2002

MotoGP, Sepang: els? nap

Kenny Roberts és John Hopkins vitték táncba a Suzuki motorjait – utóbbi végigegykerekezte a malajziai célegyenest, a mutatvány hatalmas ovációt váltott ki a boxban. A Suzuki máris utcahosszal vezet a "MotoGP legpoénosabb együttese" különversenyben, emlékezhetünk a legutóbbi távol-keleti próba alatti sztorira, mikor a szerelők azzal tréfálták meg Hopkinst, hogy felrakták a motorját vagy tíz méter magasba.
A jó hangulatot leszámítva azonban nem sok műszaki újdonságot látni a múltkori alkalomhoz képest, még a "Honda-stílusú" felfüggesztések sem voltak fönt a gépen, mert a pilótáknak nem tetszett.

Nagy várakozás előzi meg a Kawasaki érkezését: a zöldek zászlaját csak Nakano viszi Sepangban. Az érdeklődés pedig az új "Big Bang"blokknak szól, amit az ex-Yamahás Yoda mester rakott össze.

Pályára szállt Carlos Checa az első napon, aki a múltkori influenzaszerű megbetegedése miatti hiányzást igyekszik bepótolni. Ducati-vonalon a legnagyobb meglepetés Shinichi Itoh, a HRC egykori legendás tesztpilótája, aki idén a Bridgestone és a Ducati által gründolt "Tyre Team"
("gumicsapat") frontembere. "Szerencsés ember vagyok, mert egy igen érdekes motort vezethetek, miután egy életen át a legjobb Hondákkal mentem" mondta Itoh. "Egy pilótának ez a legtöbb! A Desmosedici tetszik nekem, jól vezethető, remekül érzem magam rajta."

Itoh-val jó vásárt csinált a Ducati, hiszen a jelenleg aktív versenyzők egyik legtapasztaltabbika. Hondásként arról volt híres, hogy száz fölötti számban képes köröket megtenni naponként a teszteken: igazi maratonista.

Beszámolók Sepangból hétvégén is a [motorinfo.hu]-n.

Az időeredmények

Checa (Ducati) 2.03.60
Itoh (Ducati) 2.04.30
Suzuki: nem közölték a köridőket

Kapcsolódó cikkeink
MotoGP: irány Kelet
ugrás fel