Makoto Tamada is csatlakozott a Két perc egy másodpercen belül kört teljesít?k klubjába. A JIR csapat japánja a Michelin id?gumijaival állította föl a befejez? nap és az egész sepangi széria legjobb id?eredményét. A Hondák tehát igen gyorsak új formájukban; nem kell félteni a többieket sem: Biaggi 20 ezrednyire, Alex Barros kevesebb mint két tizednyire van Makoto munkatárstól.
A zárónap több szempontból is érdekes volt: egyrészt mert a pilóták formába lendültek végre és gyorsan mentek mind, másrészt, mert a Michelin válaszolni tudott a Bridgestone januári frappáns évnyitó tesztjére Capirossi révén, ami jó. Ezenkívül a versenyszimulációk napja jött el. Majdnem minden pilóta telejsítette a klasszikus 21 körös távot a forróság és a három fárasztó nap ellenére.
Itt egy kis krimir?l kell beszámolnunk: történt ugyanis, hogy a transzponder jelzéseit összesít? eredményfalról hiányoztak Valentino Rossi köridejei. Az ? teljesítményét tehát privát, manuális mérésb?l tudhatja meg a nagyvilág: az biztos, hogy a láz és az el?z? napi kihagyás ellenére gyorsan ment, kirívóan jó kör nélkül, de stabilan 2 perc 1 mp alatt, ami Malájföldön a fölényes futamgy?zelemhez b?ven elég lehet.
Max Biaggi hagyta el utolsónak a pályát, kihasználva minden rendelkezésére álló pillanatot. Mindent kipróbált, amit ki lehetett: új váz (a sors iróniája, hogy ennek az "új váznak"a sémája és az alsó linkje pont olyan, mint az el?z? 211-en). Sete Gibernau elégedetten nyilatkozott a motorról, a tesztr?l. Kezd kialakulni a 2005-ös (végleges) RCV: egy olyan bringa, ami nem ny?göz le semmivel, nem ígér csodákat, aminek nincs semmi különleges tulajdonsága – és pontosan ezért félelmetes. Az már most bizonyos, hogy a Biaggi-Gibernau fejlesztés? motor jobb lesz, mint a tavalyi volt.
A Desmosedicit csak Checa és Itoh vezették az utolsó felvonás alatt: Capirossit végleg lenyomta az influenza. H?siesen próbált a pályán maradni, de nem tudta befejezni a szimulációt. El?bbiek viszont jól mentek, a Bridgestone-t pedig új jelz?vel illették: a megbízhatóval.
A négy nap tanulsága: a MotoGP óriási szezonra készül.
Az id?eredmények
Versenyz? neve
|
Motor
|
Id?
|
Tamada
|
Honda
|
2’00"955
|
Biaggi
|
Honda
|
2’01"015
|
Barros
|
Honda
|
2’01"159
|
Rossi
|
Yamaha
|
2’01"275
|
Gibernau
|
Honda
|
2’01"373
|
Hayden
|
Honda
|
2’01"385
|
Capirossi
|
Ducati
|
2’01"452
|
Melandri
|
Honda
|
2’01"506
|
Edwards
|
Yamaha
|
2’01"641
|
Checa
|
Ducati
|
2’01"891
|
Itoh
|
Ducati
|
2’02"907
|
Nakano
|
Kawasaki
|
2’03"571
|
Elias
|
Yamaha
|
2’03"600
|
Bayliss
|
Honda
|
2’03"571
|
Rolfo
|
Ducati
|
2’06"800
|
Kapcsolódó cikkeink |
MotoGP: Sepang, harmadik nap |
MotoGP: Sepang, második nap |
MotoGP: Sepang, els? nap |
MotoGP: irány Kelet |
Legutóbbi hozzászólások