A barcelonai Irtán nagyjából tisztázódnak majd az er?viszonyok, kiderül, ki
milyen formában van közvetlenül a vb el?tt. Idén is folytatódik a Biaggi-Rossi
párharc (cikkünk megjelenésekor a Pons csapat már be is jelentette, hogy Max
megkapja-e, illetve mikor kapja meg a hivatalos RC211V-t – a szerk.).
Érdemes figyelni a többi Honda-versenyz?t is: Kato és Gibernau nagyszer?en,
pályarekordot döntve teljesítettek az közelmúlt próbáin. Ukawa szintén els?rangú
versenyz?, pechére viszont mindig olyan csapatban szerepel, ahol másodheged?s-szerepbe
kényszerül (korábban Rossi, most Biaggi mögött). Ukawa feltett szándéka, hogy
idén felborítsa a megszokott hierarchiát, és bebizonyítsa, hogy ? is tud nyerni.
Nyílt titok, hogy a gyári Honda-csapat jöv?re japán versenyz?nek kívánja adni
a Nr.1 pilóta szerepét – a cím legnagyobb aspiránsai egyértelm?en Kato és Ukawa;
Tamada (de f?leg a Bridgestone) még felj?d? fázisban van.
Yamaha-fronton nagy a várakozás Marco Melandri visszatértére, aki Portugáliában
szenvedett balesetet (vállficam). Barros és Checa öthengerese a csapat reményei
szerint tartani tudja a lépést az élmez?nnyel.
Az év meglepetéscsapata az újjászületett Aprilia lehet, aki a közismerten karakteres
Edwards-t tudhatja soraiban (lásd Bemutatták az Aprilia Racing Team-et címú
cikkünket), ám a Ducati és SuperLoris mindig képes a villanásra.
A közelmúltben elhunyt Sheene emlékére a vasárnapi Irta-teszt egyperces gyászszünettel
kezd?dik majd. A Barryre emlékez? kezdeményezések közül szót érdemel még, hogy
Carlos Checa menedzsere felkérést kapott arra, gy?zze meg a pilótát, hogy mondjon
le a hetes rajtszámról, amellyel Barry Sheene is versenyzett.
Legutóbbi hozzászólások