EST. 2002

MotoGP-teszt, Sepang

Biaggi csapattársaként
az 1976-os születés? japán szerint nem hátrány, hogy ? Bridgestone-gumival
versenyez
(míg Max h? a Michelinhez), mert nincs lényegi különbség a két
gyártó anyaga közt.

Tamada mögött a proto-Honda, nyergében Ukawával, mögötte az els?jére
kényszerített 17 hüvelykes abroncstól látványosan szenved? Edwards (sosem
szerette). Hayden is volt már jobb formában, ? csak hatodik, csak kevéssel el?zte
meg Nakano Kawasakiját, amely egyébiránt már most gyorsabb, mint McCoy-é
tavaly, nagydíj közben.

A Suzukik komoly hátránnyal következnek a sorban, de még ?ket is alulmúlja
a Moriwaki Hondát vezet? Andrew Pitt. A mai napon a Moriwaki egyébként
tudatta, hogy a szezon második felében kívánnak szabadkártyával nagydíjakon
elindulni. Bölcs döntés.

Csütörtökön zárul a Honda mókatára: ugyan a hivatalos verzió szerint
ez egy adatgy?jtési- és gumiteszt, Biaggi mégis vélhet?en mindent el fog követni,
hogy frenetikus id?t fusson, hogy minél komolyabb presztízzsel kezdhesse
az évet Rossival szemben.

Sepang, második tesztnap, az id?eredmények:

Biaggi, Honda 2’02’96
Gibernau, Honda 2’03’33
Tamada, Honda 2’03’41
Ukawa, Honda 2’03’63
Edwards, Honda 2’03’72
Hayden, Honda 2’03’77
Nakano, Kawasaki 2’04’78
Hopkins, Suzuki 2’04”83
Itoh, Honda 2’05’70
Roberts, Suzuki 2’05’39
Hofmann, Kawasaki 2’05’57
Pitt, Moriwaki Honda 2’09’71

ugrás fel