Alex Barros és Troy Bayliss furcsa napon vannak túl. Az ausztrál reggel
akut depresszióval ébredt, azt mondta, nem tud vezetni, egy csomót hibázik,
egyszer?en nem megy a dolog. A brazil kolléga éppen ezért fogta, hóna alá csapta,
és azt mondta neki: ‘nézd srác, itt vannak a motorom adatai, ha hasznát
tudod venni, használd, aztán pedig tudod mit csinálunk? Kimegyünk a pályára,
öt kört én elöl, ötöt te.‘ És láss csodát, Bayliss a csapattárs segítségével
újra belejött a motorozásba. A sors viszont nem volt Barros pártján: néhány
kör után a légh?t?b?l kiáramló forró leveg? elkapta a nyakát: nem használt sem
a gyulladáscsökkent?, sem a Biaggitól ‘kölcsönkapott’ terapeuta, nem
volt más hátra, mint visszavonulni a szállodába és bekuckózni.
Valentino Rossi világosan átlátja a tényállást: ‘Nos, nem mondhatom, hogy
rosszul mentek a dolgaim, remélem, hogy Capirossinak az a köre csak az id?gumik
gyümölcse. Ha versenyen is ilyen gyorsak lesznek, az fájni fog. De tudom,
ez nem csak a Bridgestone-nak köszönhet?, a Ducati igen ott van, és Loris végig
a határon ment. Hihetetlen bed?léseket láttam ma.’ A Doktor úr elmondása
szerint a soron következ? teszteléseken semmi radikálisan újat nem próbálnak,
finomhangolás lesz és új abroncsokat vizsgálnak be. Rossi bevallotta még,
hogy az egyetlen dolog, amit?l tart, az a tavaszi IRTA-teszten a leggyorsabb
körid?ért járó BMW: ‘Attól félek, hogy Loris nyeri meg. Kár, mert anyukámnak
szerettem volna ajándékozni a kocsit.’
Gibernau és Biaggi RC211V-ire a végs? napon a mérnökhad megint csak adatgy?jtésre
való szenzorokat szerelt (a cél továbbra is a chattering-jelenség
megoldása, ami az aranyszárnyasok Achilles-sarka volt a tavalyi idényben). Max
Biaggi büszke az elmúlt három napra: ‘Az én nagy gy?zelmem ez, hogy itt
vagyok és jól vagyok annak ellenére, ami velem történt. Ha simán otthon
maradtam volna, most rágódhatnék azon, hogy vajon bírta-e volna a lábam, így
viszont leterheltem magam: jól döntöttem. Csak a motorra gondolok, elég koncentrált
vagyok és bízom a fejleszt?inkban. Ma 83 kört mentem fogcsikorgatva, mert nekik
minden adatot tudniuk kell ahhoz, hogy a topon legyünk.’ Biaggi nem id?gumikat
használt, neki még korai volna a nagy rohanás.
A második legjobb id? Sete Gibernaué, míg Nicky Hayden a negyedik helyen zárt
az utolsó sepangi napon.
A hivatalos id?eredmények
Versenyz? neve | Motor | Id? |
Capirossi | Ducati | 2′ 00′ 54 |
Gibernau | Honda | 2′ 01′ 20 |
Rossi | Yamaha | 2′ 01′ 36 |
Hayden | Honda | 2′ 01′ 68 |
Biaggi | Honda | 2′ 01′ 88 |
Edwards | Honda | 2′ 01′ 91 |
Barros | Honda | 2′ 01′ 96 |
Melandri | Honda | 2′ 02′ 20 |
Bayliss | Honda | 2′ 02′ 74 |
Nakano | Kawasaki | 2′ 02′ 74 |
Tamada | Honda | 2′ 02′ 96 |
Elias | Yamaha | 2′ 02′ 98 |
Hofmann | Kawasaki | 2′ 03′ 64 |
Xaus | Yamaha | 2′ 04′ 00 |
Kapcsolódó cikkeink |
MotoGP teszt, Sepang II. |
MotoGP teszt, Sepang I. |
Legutóbbi hozzászólások