A motorrajogók nagyrésze a Münch márkanevet a Mammutal hozza össze, a ’60-as évek végének sikermodelljével, amely aztán Mammut 2000 néven reinkarnálódott 2000 és 2002 között – összesen tizenöt példányt gyártottak le bel?le. A németek még most, 2012-ben is vegetálnak, és egyes hírek szerint a TTE2 nev? elektromos versenymotor mellett egy ‘utcai változatot’ is kidolgoznak – majd. Egyel?re kísérleti fázisban van a projekt, de a naptári év végére készen lesz bel?le kilenc darab.
Ezzel a bejelentéssel a szebb napokat is látott Münch kizárólag villanyhajtású modelleket gyártó céggé avanzsálódik. Lemondanak tehát a bels? égés? motorokról – ez hazárjátéknak t?nhet, de ha feltételezzük, hogy a zéróemissziós járm?vek térhódítása küszöbön áll, akár még be is jöhet a stratégiai húzás. A TTE2-t a FIM nemzetközi versenysorozatán és a TTX GP világbajnokságon induló privát csapatok vásárolhatják meg, ahol a bajor konstrukt?rnek azért termett babér az elmúlt szezonokban.
Az ultrakönny? anyagok felhasználásának köszönhet?en a motor súlya 210 kg-nál megáll, beleértve a lítiumos akkumulátort, miközben a háromfázisú er?forrás mintegy 80 kW (108 LE) teljesítményt képes leadni – emellett pedig brutális, 470 Nm-es forgatónyomatékot. A németek azt már elárulták, hogy a majdani országúti változat ‘amennyiben csak lehet, hasonlítani fog a versenymotorra’.
Legutóbbi hozzászólások