EST. 2002

MV Agusta Brutale 800 RR és Dragster 800 RR

Az olasz gyártó a háromhengeres, 798 köbcentis er?forrása köré korábban két variánst épített, a Brutale 800-at és a vagányabb, durvább megjelenés? Dragstert. A még tovább morcosított RR változatok bemutatásával egy ideig húzták a nagyérdem?t, de végül nem várták meg a novembert és a milánói kiállítást, hanem id? el?tt online publikálták a fotókat és adatokat.

Mind a négy modell – a Brutale 800, a Brutale 800 RR, a Brutale 800 Dragster és a Brutale 800 Dragster RR is (követtek?) – ugyanazt a 798 köbcentis, háromhengeres blokkot használja, de az RR változatok plusz 15 lóer?vel – így összesen 140 van nekik – és 81 Nm helyett 86 Nm nyomatékkal büszkélkedhetnek. A 43 mm-es, teljesen állítható Marzocchi teleszkópok azonosak a négy változatnál, csak a Dragster RR-en pirosra, a Brutale RR-en aranyszín?re vannak eloxálva.

MV Agusta Brutale 800 RR

Mindkét RR jelzés? modellt felszerelték nyolc fokozatban állítható kormánylengés-csillapítóval, valamint az MV második generációs elektronikai csomagját (Motor and Vehicle Integrated Control System, ahogy az MV nevezi) is megkapták, aminek a sima 800-ról ismert nyolc fokozatú kiprögésgátló is része, de extra a teljesen új, felfelé és lefelé váltásoknál is használható gyorsváltó. A Dragster RR ráadásul alumínium f?zött kerekeken gurul.

GALID794

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR

Minden másban azonosak a Brutalék, Dragsterek, 800-asok és RR-ek: térhálós acélváz, egykarú leng?villa, állítható Sachs hátsó rugóstag és Brembo monobloc fékek Bosch ABS-szel.

Az RR verziók száraz tömege 168 kg, az RR nélkülieké 167.

A Dragster RR két új színben választható: piros-fehérben vagy piros-feketében, a Brutale RR piros-fehérben és szürke-feketében.

Brutálisan gyönyör?ek!

ugrás fel