Az F3 800 AGO nem egy tucatmotor, pont úgy, ahogy Agostini is kiemelked? versenyz? volt a maga idejében. A különleges modellben megjelenik a dics? múlt öröksége, és nem csak gyors, de számos testre szabható biztonsági funkciót is magán hordoz.
A modern MV Agustákhoz hasonlóan az F3 800 AGO is fel van szerelve teljes kör? vezérl?elektronikával (MVICS – Motor & Vehicle Integrated Control System), vagyis a motoros maga állíthatja be a motor paramétereit tudásszintjéhez, korlátaihoz vagy ízléséhez igazodva. Szabályozható többek között a teljesítmény, a gyújtás, a fordulatszám határ vagy a nyomatékleadás.
A már ismert nyolc fokozatú, kikapcsolható kipörgésgátló, és a Bosch 9MP ABS – verseny üzemmóddal és a hátsó kerék leveg?be emelkedését er?s fékezésénél megakadályozó rendszerrel (RLM) – szériatartozék. Elöl két 320 mm-es tárcsa és négydugattyús Brembo féknyereg lassítja az MV Agustát, hátul 220 mm-es tárcsa.
Gondosan megtervezett, mart alumínium alkatrészek egészítik ki a karbon, verseny stílusú kiegészít?ket. A kovácsolt kerekek tömege 2 kilóval kisebb, mint a gyári.
Az MV Agusta F3 800 AGO-ból mindössze háromszáz darab készül, melyek mindegyike Giacomo Agostini aláírását viseli a tankján, és egy számozott ezüsttáblát a villahídon, valamint a motor mellé szintén Ago által aláírt eredetiségigazolás is jár. Az MV Agusta F3 800 AGO 2014. májusától lesz kapható, ára 23 990 euró.
Legutóbbi hozzászólások