EST. 2002

MV Agusta F3 Rosso 2021

Mindenhol javult a gyönyörű háromhengeres Supersport-Superbike F3 hibrid, amely 2021-től a Rosso család új tagja. A Rosso az MV Agusta bevezető, vagy gazdaságosabb modell családját takarja, amely eddig a Brutale, Dragster és a Turismo Veloce modelleknél jelent meg. A bemutató külön érdekessége, hogy az MV elsőként a gazdaságosabb F3-as modelltmutatja be a palettáról.
Az olasz mérnökök újra tervezték a vázat, különös figyelmet fordítva a hátsó lengővilla kapcsolódási pontjára, melynek köszönhetően nagyobb merevséget és jobb vezethetősége értek el.
A 798 cm3-és háromhengeres erőforrás teljesíti az Euro5 előírásokat és súrlódásmentes DLC bevonatot kaptak a titán szelepek. Az erőforrás mellett a teljes kipufogórendszert is újra tervezték.
Változott az ECU szoftvere, amihez 0.5 bárral nagyobb nyomást biztosító injektorokat társítottak. A hűtés javításának érdekében az F3 Rosso új, kétirányú hűtővel rendelkezik, amely 5% hatékonyság növekedést eredményez.
A többi Rosso modellel ellentétben az F3 Rosso teljesítménye nem csökkent, 147 LE/13000 fordulat/perc melletti teljesítménnyre képes Euro5 homologizáció mellett.A mérnökök át tervezték a kuplung kosarat a jobb energiagazdálkodás és a halkabb működés érdekében. Az új Rosso már a Quick-Shift EAS 3.0 verziójával lesz szerelve, a simább és pontosabb váltás érdekében.
Az új IMU pontosan felismeri a motor helyzetét és optimális teljesítményt nyújt az elektronikai segédeszközökkel. A Cornering ABS a Continentáltól származik és rendelkezik hátsó kerék felemelkedés akadályozó rendszerrel. Ezen felül találunk kipörgésgátlót,Wheelie Controlt, Front Lift Controlt, 4 vezetesi módot és tempomatot.
A műszeregység egy nagy méretű 5,5 hüvelykes színes TFT kijelző, amely Bluetooth-on keresztül kommunikál a vezető  okostelefonjával, számos csatlakozási lehetőséget biztosítva. Információk a motor állapotáról, frissítések és navigációs funkcióval is rendelkezik.
Felfüggesztések terén találunk teljesen állítható fordított Marzocchi villát, 43 mm-és szárral és 125 mm-es rugóúttal. Hátul egy teljesen állítható Sachs lengéscsillapító dolgozik 130 mm-es rugóúttal.
A fékrendszer elől Brembo radiális monoblokkos négydugattyús féknyergeket és 320 mm-es tárcsákat,míg hátul kétdugattyús féknyerget és 220 mm-es tárcsákra épül.
Az F3 Rosso hivatalos tömege 173 kg.
ugrás fel