EST. 2002

MV Agusta F4 Claudio

Limitált modellel búcsúzik a gyár az F4 modelltől. A motor minden csúcskategóriás komponenst és felszerelést megkapott, ami elérhető piacon.

Claudio Castiglioni-nak nagy szerepe volt az 1990-es években az MV-Agusta márka újjáélesztésében. Az üzletembernek nagy szerepe volt az olasz jármű-iparban és azon belül is a motorkerékpár gyártásban olyan gyárak évtizedes sikereiben, mint a Cagiva, Ducati, Husqvarna vagy épp az MV. Claudio vezetése alatt tervezte Massimo Tamburini az F4 750-es superbike-ot, ami alapja lett olyan motoroknak mint Brutale vagy az F3.

A jelenlegi F4-et új modell váltja fel, hogy megbirkózzon a kibocsátási előírásokkal. Méltó bucsú a neves típustól, hogy az utolsó limitált szériás verzió annak az embernek a nevét viseli, aki lehetővé tette, hogy létre jöjjön a projekt.

Ennek megfelelően a gyártó a létező összes csúcskategóriás terméket rápakolta a motorra. Sok alkatrész a Superbike bajnokságból induló versenymotorral megegyező minőséget képviseli. Az erőforrás módosítása is ebbe az irányba indult el, a végeredmény 212 lóerős maximális teljesítmény , ami 7 lóerővel több a szabványos modellnél.

A teljesítmény azonban nem minden, a súly és a kiegészítők kiválasztása legalább ennyire fontos volt a szériánál. A dupla titán kipufogó csővet az SC-Project tervezte, hozzá igazított elektronikával. Összesen 4gyújtástrékép közül tudunk választani. A fékrendszer a legmodernebb Brembo Stilema 4-dugattyús Monobloc radiális féknyerge, amely 3200 mm-es tárcsákat használ. A futómű természetesen Öhlins, ami pályára és közútra egyaránt alkalmas ha a maximális teljesítménye elérése a cél. A BST karbon kerekek egyedülálló keverékei a szépségnek és hatékonyságnak.

A motor minden eleme különleges anyagokra épül, megtaláljuk a szénszálas vagy karbon elemeket épp úgy, mint a titán csavarokat, vagy a mart alumínium kiegészítőket. A „Claudio” csak korlátozott számban lesz elérhető ( 200 dedikált darab ), bemutatása a hamarosan induló EICMA kiállításon várható.

ugrás fel