Ha valaki látott már MV Agustát, esetleg vezettet is, akkor tudja, hogy Varesében nem gyártanak olyat, ami egyszer? vagy megszokott. Nem ismerik a spórolást, és ha meg is kérik a motorok árát, mindig van mögötte b?séges technikai tartalom.
Aki pedig ismeri a Motocorse-t, az tudja, hogy motorépítésben utaznak, méghozzá magas színvonalon. Most náluk is elgurult a gyógyszer, és az unatkozó mérnökeik megvásároltak mindent, amit a beszállítóktól meg lehetett, persze szigorúan csak a katalógusok utolsó oldaláról válogattak, vagy is a legdrágább dolgokat.
De nézzük, mit?l olyan különleges a Vipra.
– El?re sikerült vásárolniuk két K3 F43-as Öhlins szárat, ami azon kívül, hogy gyönyör? és méreg drága, a piacon az egyik legjobb technológiát képviseli jelenleg.
– Az egyedileg tervezett és CNC technológiával készült rendszámtábla tartót felhúzták a faridom alá.
– Kicserélték a hátsó futóm?vet az Öhlins csúcskategóriás TTX modelljére.
– Egyedi tanksapkát gyártottak.
– Öhlins kormánygátló is került a Viprára, amit kétféle színb?l választhatunk.
– Az összes látható fedelet és csavart kicserélték egyedileg mart alumínium egységekre.
– Miután csapágyasra hajtották a CNC-t, vettek egy zsák titán csavart, és ahol érték a motort, mindent átcsavaroztak.
Körülbelül ennyib?l létrehoztak valamit, amit bármelyik motoros képes lenne órákon át csendben vizsgálni egy varesei kávézó napos teraszáról, ahogy a délutáni fény kellemesen simogatja.
Azok, akik már vettek egy Rivalét, ne búslakodjanak, mert az összes kiegészít? megrendelhet? a gyártótól, így akár ?k is építhetnek egy Viprát, csak egy csendes hétvége és némi t?keallokáció kell hozzá.
Legutóbbi hozzászólások