A Brutale S melé egy R változat is szeg?dik 2006-ban. A recept a hagyományos, a hozzávalók kiváló min?ség?ek.
Végy egy 50 mm-es szárátmér?j? Marzocchi R.A.C. villát, Marchesini radiális kerekeket és szintúgy sugárirányban szerelt Brembo féknyergeket, amik új, 320 mm-es tárcsákkal érintkezve lassítják a járm?vet – azt a motort, amely felszeltség tekintetében minden igényt kielégít és gazdagabb, mint valaha.
A 910S-t?l designban a szelepfed?k vörös illesztése és az egykarú leng?villa titánium szín? bevonata különbözteti meg. A blokk is mutat változásokat, a vezetékek fényezése kézi munka eredménye, érkezett egy új versenykipufogó meg egy Eprom vezérl? elektronika is. A legnagyobb teljesítmény és nyomaték adatait a milánói bemutató alkalmával még nem közölte a gyár.
Legutóbbi hozzászólások