EST. 2002

MV Agusta F3: A japán hatszázasoknak végük

Fennáll ugyanis a veszélye, hogy aki egyszer rápillant az új F3 sportmotorra, az japán hatszázasra többet rá sem fog tudni nézni. Már megint azok az átkozott olaszok, ugye?!

Mi tagadás, meglehet?sen gyönyör?re sikeredett a kicsike, a korábbi, gyárilag kiszivárogtatott lesifotókon még nem rajzolódott ki ennyire a tank, a farokidom, vagy a fejidom formája, még ha olyan nagyon sok formai újítást nem is lehet felfedezni rajtuk.

Az MV gyönyör? hagyománya: ahány henger, annyi kipufogónyílás.
Klikk a képre, F3 galéria nyílik!

Letagadhatatlanul MV lett az F3 is, a varesei tervez?gárda ismét képes volt eljátszani ugyanazt a poént, amit az F4 és a Brutale legutóbbi frissítésénél: hogy az eredeti formát viszik tovább, és képesek egy olyan újjal el?állni, ami igazából teljesen olyan, mint a régi volt, de annál sokkal szebb. Mágia ez, nem kevesebb!

Mivel a bemutató holnap lesz Milánóban, ezért hivatalos adatokat még nem tudhatunk (a pletykákat pedig ezúttal mell?znénk – amúgy azt mondják 140 LE…), de a képekr?l kiderül, hogy az F3 a Brembo radiális féknyergek egyik olcsóbb változatát, illetve hátulra a rugóstagok büdzsékímél?jét, egy Sachs gyártmányút kap, ahogy a kerekek sem a kovácsolt, drágább változatok, csupán hagyományos alu-öntvények.

Mindebb?l két következtetést vonhatunk le: egyrészr?l igaznak bizonyult a Castiglioni által elkottyantott pletyka az F3 olcsóságát illet?en (11.500 euró körülre várjuk), másrészr?l drágább, magasabb felszereltség? változatok megjelenését várhatjuk az F3-ból is, akárcsak az összes eddigi MV Agusta – vagy ami azt illeti bármilyen olasz gyártmányú motor – esetében.

ugrás fel