Ha kegyetlenül ?szinték akarunk lenni, nem hittük, hogy összejön nekik: tavaly októberi hírünkben írtunk a háromhengeres kis ékszerdoboz, az MV Agusta F3 várható kiskereskedelmi áráról, akkor az ifjabbik Castiglioni 11.500 eurós, egyáltalán nem MV-szer?en elnagyolt végfelhasználói vételárról beszélt. Az árlista múlt péntek óta hivatalos, benne ez szerepel, F3: 11.990 Euro.
Gyors utánaszámolással és körbeszaglászással kiderül, ez a hozzávet?legesen 3,2 millió forint egyáltalán nem számít soknak, még a japán konkurensekhez képest sem, árképzésük tehát valóban forradalmi, ahogy ígérték. A modell piaci bevezetése folyamatban, ez év végéig minden egyes el?rendelést leadott tulajdonosnak le fogják szállítani vadonatúj MV-jét.
MV Agusta F3 Serie Oro – klikk a képre, galéria nyílik!
Ugyanakkor a fentiek alapján nem kell rögtön azt gondolni, hogy az MV „lealacsonyodna” a megengedhet? árú átlagmotorokig: az F3-ból egy 200 darabos „Arany Szériát” (Serie Oro) állítanak kerekekre extra felszereltséggel, különleges fényezéssel, és a névhez ill? árcédulával. Az MV Agusta F3 Serie Orót a 20.000 eurós határ fölé lövik be, hogy pontosan mennyivel, az igazából érdektelen, hiszen a csúcs F3-ból nem kaphat minden, az utcáról betéved? jöttment, a modell kiemelt ügyfeleknek fenntartott.
Az Arany Szériát – milyen meglep? – az aranyszín? vázról, leng?karról és kovácsolt alukerekeir?l ismerhetjük fel, vagy persze különleges, többréteg? mélypiros fényezésér?l, ami árnyalatában a régmúlt MV versenymotorjait hivatott felidézni. Az üléseket igazi Alcantara borítja, a tökéletességet fényezett légbeöml?kkel és tükrökkel próbálták elérni.
Aranyszín? alumíniumokkal, rengeteg karbonnal és versenyszint? kiegészít?kkel próbálják magyarázni a 200 darabos széria kétszeres árát, de a gy?jt?ket úgyis csak az aranyozott plakettre gravírozott sorszám fogja érdekelni
A fels? villahídon természetesen megtaláljuk az effajta speciális kiadások kötelez? alkatrészét, az arannyal futtatott azonosító plakettet, az F3-on 001 és 200 között számozva példányonként, az idomokat jobban szemügyre véve pedig felt?nhet a b?kez?en adagolt szénszálas er?sítés? m?anyag, alias a karbon cuccok tömkelege: a sárvéd?k, a kipufogó kilép?nyílások, a hasidom kompletten, az airbox oldalpaneljei, a m?szerfal tartó vagy a lánc és leng?karvéd?k, például.
Mechanikai szempontból is van új a Serie Orón, hiszen a szériaváltozat öntött kerekeit kovácsolt alukra cserélték (kisebb rugózatlan tömeg és még szebb külalak), a futóm?veket és a fékeket pedig a boltban kapható legjobbakra: verseny Brembo Monobloc nyergekre, TiN-bevonatos Öhlins teleszkópokra és TTX hátsó rugóstagra, de még a 135 lóer?s sorhármas motorblokk oldaldeklijeit is drágább és mutatósabb, bal oldalt CNC-megmunkált alkatrészekre cserélték.
Az íróasztalunkon hanyagul elhelyezett MV-irattartóról üzlettásraink is tudni fogják: ez az ember értékeli a tradicionális olasz motorkerékpár gyártást
Az MV Agusta F3 Serie Oro valóban egy különleges motorkerékpár, ráadásul a világ egyik legszebbike, de hogy a fent felsorolt extrák után – egy különleges MV irattartót is kapunk – mennyire jogos az alapváltozathoz képest csaknem kétszeres vételár, arról nyilván nem minket, hanem az Arany Szériára hálójukat már bizonyosan ki is vetett motorgy?jt?ket kellene megkérdezni.
Legutóbbi hozzászólások