Jelent?sen n?tt a ‘kistesóhoz’ képest a forgatónyomaték: most
11,1 kgm 1o2oo fordulat mellett. Mindez a kipufogó-katalizátor (az Euro-2 norma
el?feltétele) jelenléte mellett.
Korábban volt, aki azt mondta, a 75o futóm?ve túl nagyra dimenzionált a motorteljesítményhez
képest. A 2oo4-es F4 potenciáljával ez a probléma meg fog sz?nni: a futóm?
egyébként lényegében érintetlen maradt. Újdonság az állítható lábtartó (száguldás
közben is fontos a kényelem) és a félkormány.
Az új színek kivételével (szürke-sárga vagy szürke-kék) változatlan a küls?
megjelenés is: csak a szélvéd? könnyed emelkedését említhetjük a korábbihoz
képest, aminek valamivel jobb szélvédelem a folyománya, s ez jó.
Aki gyors, agilis motort keres az új MV-ben, nem fog csalódni. Árat
hivatalosan még nem tudunk, az csak Milánóban derül ki.
Legutóbbi hozzászólások