EST. 2002

Napokon belül az import?röknél a Yamaha R8…

Nem is kellett rá oly sokat várni, és megérkezett. A Yamaha ugyanazt az el?adást performálja, mint amit már a Ducati annak idején: kihozza utcai változatban a MotoGP-ben használt versenymotorok szériásított variációját. Ha visszaemlékszünk, ez nem az els?, hogy a hangvillás brigád beltenyésztés? versenymasinát ad ki a közútra: ott volt az YZF-R7, ami 1999-ben taposta el az utcai ellenfelek hadát – és tán tapossa mostanáig. És akkor most itt van ez, kérem szépen.

Ki ne nyúzná szívesen Rossi vagy épp Lorenzo motorjának emberbarátabb darabjait? Négy henger, soros elrendezés, s a szabályoknak megfelel? 800 köbcenti, ami 220 lóer?t teljesít. Mindehhez persze csatlakoznak a szokásos versenyínyenc süteménybonbonok: Öhlins futóm?, Brembo fékek, és a menetkész 160 kilogrammos tömeg. Új kategória van készül?ben, emberek?

A jelenlegi források szerint igen. Ugyanis a dolgok mai állása szerint, nem csak a Yamaha nyújtja híveinek a motorgyártás technikájának legjavát: a Kawasaki, a Honda és a Suzuki GP-motorjának utcai változata is már ott toporog a sorozatgyártás küszöbén. Hogy utóbbiak mikor jönnek, még kérdéses, de legkés?bbi nyár közepi megjelenést ígérnek. Szóval az új trend elindult, a divat?rület szlogenje: 200 lóer?t a friss „A” kategóriás jogsisoknak. Mi meg csak humoroltunk. Olyan április elsejei módon. Bolondok napja van ma, az iskoláját, hát tessék nevetni! Hehe…

Tájékoztatjuk a kedves olvasókat, hogy a fentebb olvasott információk minden realitást nélkülöznek, azokat csak humorszolgáltatás céljából mertük képerny?re vetni. Megértésüket köszönjük!

ugrás fel