Egyel?re még csak pletyka, de ismerjük a mondást a harasztról meg a zörgésr?l… 2014-ben a híresztelések szerint a Piaggio – jobban mondva az Aprilia – egy új utcai negyedliterest dobhat be a forgalomba, hogy felvegye a versenyt a Kawasaki legkisebb Ninjáival, a Honda CBR250R-rel vagy a KTM Duke 200-zal a délkelet-ázsiai és indiai piacokon.
A stratégia nagyjából az lenne, mint amit az osztrákok sikerrel alkalmaztak a kis Duke-kal: az RSV125 blokkját „dupláznák” negyedliteressé. A legvalószín?bb hipotézis egy egyhengeres, négy szelepes, 30 LE körül teljesít? motor.
A cél egyértelm?: teret nyerni a keleti piacokon, ahol szárnyalnak az eladások – elképzelhet? azonban, hogy az RSV 250 – bár egyáltalán nem biztos, hogy így fogják nevezni – egy „prémium-változatát” majd Európában vagy az Egyesült Államokban is bedobják. Annál is inkább, hiszen a múlt század ’90-es éveiben az RS250 révén volt már egy sikerhulláma az Apriliának ebben a lökettérfogatban – legf?képpen Max Biaggi gy?zelmi szériája tette kultuszmotorrá akkor a 250-es Apriliát.
Legutóbbi hozzászólások