EST. 2002

Ninja 2005

Fékek tekintetében marad minden a régiben, már ami az alapokat illeti. A nagy
újdonság ezen a téren a margaréta-tárcsák és a radiál pumpa bevezetése.
Na és persze a nyereg alatti kipufogó, ami úgy t?nik, nem hiányozhat egyetlen
sportmotorról sem
, ami trendi s szép. Hogy m?szakilag mennyire hasznos ez
a megoldás egy soros négyhengeres esetében, az egy külön litánia. De hogy a
járm?vek kinézete így finoman szólva agresszívebb, az biztos.

A gép súlypontja enyhén megemelkedett az új kipufogó-állás miatt, de Akashiban
erre is találtak gyógyírt. A fényképekr?l egyértelm?en látszik, hogy a benzintank
két részre osztódik
: az els? vélhet?en afféle kagylóhéj, ami az airboxot
hivatott védeni, míg a hátulja a valódi tartály. Minden bizonnyal a nyereg alatt
végz?dik, imígyen nyújtva a tömegcentralizálás minden el?nyét.

A blokkal kapcsolatban még nincsenek adatok, csak találgatni lehet, hogy
a gyár 130 LE fölötti vagy alatti értéket közöl-e a legnagyobb teljesíményre
.
A motor megtartja a 636 köbcentis henger?rtartalmat, ereje azonban minden bizonnyal
n?: köszönhet? ez a megnagyobbított szelepeknek és az újonnan alkalmazandó 2003-as
racing-kit dugattyúknak. Egy új kuplung is érkezik.

A ZX-6RR kinézetében ugyanolyan, mint a 6R, leszámítva egypár apró eltérést.
M?szakilag is a 636 komponenseit osztja, ideértve az új fékberendezést.
Nincsenek tehát látható különbségek, ám (versenylicensszel rendelkez?, a Supersport
világsorozatban is érdekelt modellr?l lévén szó) teljesítménye magasabb,
ereje nagyobb
(f?leg nagy fordulatszám-tartományban), váltófokozatai kisebbek,
kormánygátlója és felfüggesztései kifinomultabbak.

ugrás fel