A Norton eddig bemutatott videó is árulkodtak már arrol, hogy Angliában készül valami és komolyan gondolják a fejlesztést. Most meg jelent képek alapján mondhatjuk könyörtelen pénz nem számít fejlesztést tettek le az asztalra a Nortonnál és egyb?l két külön verzió közül választhatunk.
A motort hétvégén a birminghami NEC mutaták be. A két változatott V4-es er?forrás hajtja de inkább l?vi az adott cél felé 200 l?eró körüli teljesítménnyel, a motor persze megfelelve az Euro4 elvárásoknak.
Az aluminium vázat kézzel készítik és az SG5 TT ihlette. Az idomzat teljes mértékben karbonból készül de kérhetjük kromozott kivitelben is. Mindkét verzió tele van elektronikával. Több szint? kipörgésgátló, rajtelektronika, állítható motofék, választható vezetési módok, tempómat, gyorsváltó, hogy csak párat felsoroljunk a tartalomból.
A VN SS -s karbon kerekekkel van szerelve, teljesen állítható Öhlins NIX30 villát és egy TTXGP hátsó rugóstagot amit egyedileg a Nortonnak készítenek. A megfelel? féker?t egy teljes Brembo rendszer hívatott szolgálni, monoblokk fék, radiális pumpa.
A MotoGp stilusú üzemanyagtartály természetesen karbonból készül és 18 literes kapacitással rendelkezik. A motor tömege szárazon 179 kg ami lehet még könnyebb ha vásárolunk egy teljes titán rendszert. Ebben az esetben még 8kg minusszal számolhatunk és 10 lóer? töblettel.
Akinek megtetszett a VN SS és rendelne bel?le egyet 44.000 fontért sajnos el kell, hogy keserítsük. Már mind a 200 db elfogyott!
Legutóbbi hozzászólások