A varesei gyártó els? négyütem? 125-ösét hozza ki hamarosan a kereskedelmi forgalomba, természetesen egyb?l kétféle változatban, szupermotóként (SM 125) és endúróként (TE 125). A blokk talán kicsi, de a technika kell?képpen nagy benne – ahogy kinéz, az meg megdobbantja az ember szívét.
Fontos kategóriává vált a 125-ös, nem véletlen, hogy az összes gyár nagyjából egyszerre rukkol el? újdonságaival. A trend szerint a Husqvarna is el?hozakodik aktuális ajánlataival, els? 125 4T modelljeivel, ami különösen nagy lépést jelent az olaszok részér?l, akik a nyolcadliteresek szegmenségen eddig következetesen a kétütembe helyezték bizalmukat. A TE és az SM – névre ugyanazok, mint a nagytesók – tehát nagy érdekl?désre tarthatnak számot, hiszen az offroad egyik nagy márkájának debütálásával állunk szemben.
Nevezett er?forrás egy Minarelli egység vízh?téssel, amely egyébként már bejáratott technika, sok 125-öst ez hajt, hogy mást ne említsünk, a Yamaha R125-ös bestsellerét. Minden jel arra mutat, hogy Minarikék motorja a legkeresettebb a beszállítói piacon, majd’ mindenkinek ez jut eszébe, aki nyolcadliterest rak össze úgy, hogy nem ez kimondottan a f? profilja.
A befecskendezéses, négyszelepes blokk 15 LE-t képes leadni (ennek nagyrészt jogszabályi okai vannak, Olaszországban ez az ott B kategóriás jogosítvánnyal vezethet? 125-ösök teljesítmény-maximuma), illetve 12,1 Nm-es nyomatékot prezentál 8.000 percenkénti fordulaton.
Eköré a szív köré tetszet?s kis gépecskéket formázott meg a Husky. A formatervez?kre ezúttal sem lehet egy rossz szavunk, persze az igénye és preferenciája kinek-kinek más, no de ne felejtsük, a célközönség itt els?sorban a tizenévesek korosztálya. Nekik pedig be fog jönni.
A nagyobb Husqvarnáktól több megoldást is átemeltek, ilyen például az a dekorációs eljárás, amelynek során a grafikát közvetlenül a m?anyag idomba nyomtatják bele. A futóm? klasszikusan husky-s, a váz egy acél szerkezet, és itt kell megemlíteni a hátsó csillapítást, ami ilyen profi kivitelben azért ritka madár nyolcadliteres motoron.
Míg a motor maga könny?, 117 kg mindössze, a méretek nem sokban térnek el a nagyokétól. A felnik mérete 17-es a szupermotón, 18 ill. 21-es az endúrón, a nyeregmagasság 900 és 930 mm. A felszereltség els? osztályúnak t?nik, kezdve a könny?fém felnikt?l, a 40 mm-es szárátmér?j? teleszkópvillán át a Brembo jegyezte fékekig.
Legutóbbi hozzászólások