Az az egy gond, hogy a dobogó túl kicsi. Csak hárman férnek rá, következésképpen
sokan lemaradnak róla, és ?k lehet, hogy szomorúak lesznek. Biaggi, Valentino,
Melandri, Capirossi, Gibernau, de vegyük ide nyugodtan Edwards-t
is: aki közülük lemarad, utólag valószín?leg azt fogja mondani, hogy ez egy
ugyanolyan verseny, mint az összes többi, és a szerzett pontok is ugyanannyit
érnek, mint mondjuk a brnóiak vagy a motegiek. De mindenki tudja, hogy lélektanilag
milyen pozitív hatása van egy jó szereplésnek az Olasz GP-n.
Aztán ott van a Ducati. Reménykednek, dolgoznak, készülnek a feltámadásra.
A dobogó közelébe lehet érni ezzel az elánnal, ezzel a szenvedéllyel. Úgy t?nik,
a Desmosedici fel van készítve a nagy harcra: leporolták a tavalyi motort,
a víkendre beélesítik azt is (b?vebben lásd a Ducati a Mugellón cím? hírünket)
és Capirossi nagy valószín?séggel a GP3-at választja vasárnapra. Nagy a fogadkozás,
az els? háromba pályázik a Ducati Corse az oroszlánbarlangban, de akármi is
történjen, a munka június 8.-án mindenképpen átfogó teszteléssel folytatódik.
A Suzuki és a Kawasaki is okozott kellemes meglepetéseket az idei három
lejátszott meccsen. Az edzéseken van, hogy bizony remekelnek Roberts,
Hopkins illetve Nakano és Hofmann, a futamokon pedig csak pár helyezést
buknak az id?mér?n elérthez képest: stabil emberek, el?remutató projektek. Meglepetést
okozhat persze Rubén Xaus is a Ducati D’Antin vagy a visszatér? Shane
Byrne az Aprilia színeiben: elfogulatlanként azt mondom, okozzanak is. Kíváncsian
figyeljük az els? idei megméretésére készül? Moriwakit és Andrew Pitt-et.
Legyen nagy mérk?zés el?l is, a középmez?nyben is, és leghátul is. Az el?jelekb?l
ítélve: lesz.
Lapzárta után érkezett a hír, hogy John Hopkins (Suzuki) nem tud elindulni
az Olasz Nagydíjon, mivel kézsérülése nem jött teljesen rendbe.
Legutóbbi hozzászólások