EST. 2002

Olaszország, Mugello

Talmácsi a 15. helyen zárt a mai id?mér?n. A délel?tti szabad
edzésen kipróbált egy újfajta féket, ami abban új, hogy az eddigi 2
fékbetét
helyett 4 lassítja a gépet elölr?l.

Viszont ez a módosítás nem jött be, mert a motor nagyon rázkódott t?le, és visszatértek a korábbi megoldáshoz. Az id?mér?n végig az 5-7. helyek egyikén volt. Majd
kijött a boxba
, mert állíttatni szeretett volna a hátsó rugón, viszont a
szerel?k kicserélték az airbox egyik sz?r?betétjét is, hogy nagyobb legyen a
nyomás, amir?l nem tájékoztatták id?ben a pilótát. Ennek következtében a motor
fulladozott a pályán, aminek Talma nem értette az okát. Mikorra kiderült,
hogy mi okozza ezt a problémát nem maradt id? arra, hogy kijavítsák. A holnapi
napon sokkal jobb eredményben bízik Talma, hiszen érzései szerint ennél
ma is több volt benne.

Lénárt Péter

Léna elmondta, hogy nagyon nehéz számára a pálya így els?re. A kanyarok
beláthatatlanok, és olykor a szintkülönbségek igen megnehezítik azt, hogy a
versenyz? a legmegfelel?bb ívet, sebességet stb. tudja választani. A WP futóm?vel
és a gumikkal nincsenek gondok, viszont a motorblokk – mint az
már korábban is problémát jelentett – még mindig nem elég er?s. Pétert
egyel?re még a „wild card-os” versenyz?k is megel?zik az egyenesekben.
Az els? id?mér? után a szerel?k a motor teljesítményének növelésével foglalkoznak,
és próbálnak több er?t kicsalogatni a versenygépb?l.

ugrás fel