EST. 2002

Over Brutus: mindenen átmegy!

Az Alessandro és Leonardo Tartarini név minden bizonnyal keveset mond legtöbbünknek, ha azonban az Italjet márkát halljuk, már sokunknak lehetnek asszociációi: Leonardo volt az alapító atya 1959-ben, és ugyan egyel?re tetszhalott az egykor 125GP-t is megjárt (F125), f?ként közepes motorokat, robogókkal operáló gyár (Dragster, Formula, Velocifero… de emlékezetes projektjük a 900-as, Triumph háromhengeres blokkal szerelt Grifone ’99-b?l), az itt bemutatott kétkerek? bizonyítja, hogy a vér nem válik vízzé.

Over Brutus

Over Brutus

Ha az autók világában terjednek a SUV-ok, miért is ne lehetne létjogosultsága valami hasonlónak a motoros szcénában? A Brutus szíve egy 750 köbcentis egyhengeres blokk, amit 50 lóer?s teljesítménnyel szerelnek az all-terrain motorkerékpárba.

Over Brutus

Over Brutus

Minimalista dizájn, 14”-es Maxxis Big Horn gumiabroncsok, vonóhorog, egzotikus összhatás. A konstrukt?r célja az volt, hogy olyan motort alkosson, amivel a móka akkor kezd?djön csak igazán, amikor az aszfaltos borítás véget ér.

Over Brutus

Az ellentmondást nem t?r? gumik  terepen is állják a sarat – szó szerint, homokos, saras környéken is elfogadható tapadással számolhatunk, ráadásul szükség esetén gyári hójáró kitet is kérhet a reménybeli vásárló. És ezzel még nincs vége, mert adott esetben oldalkocsival is ellátják, ha ilyesmire mutatkozik igény (emiatt szerelik CVT automata váltóval, amin hátramenet is van). 

Over Brutus

ugrás fel