Az OX Motorcycles 2019-ben Madridban kezdte meg működését, és céljuk a megfizethető elektromos motorkerékpár gyártása minden terepre. Az első modell az 5300 eurós Café Racer volt, ahol a hátsó agyban található a motor.
A teljesítmény az OX esetében sem változik, ami maximum 11 kw-ot jelent, ez állandó teljesítmény esetében 8 kw. Átváltva a számokat 8 és 15 lóerőből kell gazdálkodnunk, ami mellé 50 Nm nyomaték párosul. Ezzel a teljesítménnyel a Patagónia adatai alapján 110 km/h az elérhető végsebesség.
A rendszert egy 22 kg-os kivehető akkumulátor táplálja (72V és 60A), amely a spanyol gyártó szerint 100 km motorozást tesz lehetővé. Figyelembe véve a motor 160 kg-os tömegét és a motor felhasználási területét, elég optimistának tűnik az adat.
Az OX motorjai egy Elisa nevű intelligens rendszerrel is fel vannak szerelve, amely segít a navigációban és hozzáférést enged a jármű állapotával kapcsolatos információkhoz. Elisa egyik érdekessége, hogy rezgést generál a kormányra ha a holtérben járművet észlel.
A design tekintetében a Patagonia Scramblerje hozza a kötelező formákat és a színvilágot is jól eltalálták, az már az elektromos motorok egyik problémája, hogy úgy néz ki mint aki lenyelt egy Power PC-t. Hátul a két 14 literes táska is jól illeszkedik az OX megjelenésébe.
A teljesen LED lámpákkal szerelt OX súlyát, erejét és hatékonyságát figyelembe véve inkább lesz egy kellemes megjelenésű városi ingázásra használható útitárs, mint egy vérbeli terep motor.
A rendszer töltési ideje 5 óra.
Legutóbbi hozzászólások