A Ducati már javában teszteli a 999-est váltó új konstrukcióját, amir?l egyel?re még semmi biztosat nem lehet tudni. Els? ránézésre inkább a legendás 916-oshoz hasonlít az új masina: hátul dupla csöv? kipufogó, valamint a nagy egykarú leng?villa idézi a dics? múltat.
Az idomzatot ragasztószalaggal torzították el, ám a vonalvezetése nem hozható rokonságba a 999-esével. A blokkról is többféle pletykák keringenek: egyesek 1200-asról beszélnek, de 1098-as is szóba került már a nemzetközi sajtóban.
Az biztos, hogy egy teljesen új tervezés? V elrendezés? kéthengeres szívet kap a jövevény, melynek egyes elemeit a Desmosedicib?l importálják a mérnökök. A teljesítményt 160 lóer?re saccolja a szakma, de már nincs messze a kölni motorshow, ahol minden bizonnyal az egyik f?szerepl?je lesz a kiállításnak az új Ducati.
Legutóbbi hozzászólások