EST. 2002

Pályán a Honda CBR 600 RR

Vezetés közben az ember a kormányra kénytelen d?lni, ez is azt mutatja, hogy
a Honda tervez?i egy speciálisan versenyzésre, pályára való gépet alkottak,
mivel aki a kényelmes motorozgatást szereti, nyugodtan választhatja a CBR/F-et.

 

www.motonline.com

Ez az opció egyébként különleges el?nyökkel jár: általa egyrészt a motor könnyebben
ellen?rzés alatt tartható, másrészt a kormány könnyedebben irányítható. A motor
kiegyensúlyozottan viselkedik, ugyanakkor brilliáns a kanyarvétel során: lágyan
és gyorsan fordul, elfogadja és megtartja a fordulási ívet, majd könnyedén és
kiválóan jön ki bel?le.

 

A CBR nagy adományára 6.000-6.500 fordulat között derül fény: lyukak nélkül
emelkedik egészen a tízezres küszöbig, ahonnan aztán a maximálisnak jelölt 14.000-es
fordulatszám fölé is húzható. Ez valóban figyelemreméltó, pláne, ha azt vesszük
alapul, hogy a 117 LE-s teljesítményhez papíron 13.000-es fordulatszám párosulna.
A váltó gyors és a végletekig pontos, ahogy a fékrendszer is. A motor er?s fékezésre
is nagyon jól reagál, annak ellenére, hogy a féknyereg nem radiális felfüggesztés?.

ugrás fel