A francia kézm?ipari- és dizájnvállalkozás az 1980-as évek elején vált aktívvá, legnagyobb sikereiket az évtized közepén érték el – sokan jegyezték meg nevüket az 1986-os Boxer Lamborghini bemutatása után, hiszen ennél sárgább motorkerékpár már aligha lehet. De az ? nevükhöz f?z?dik a Voxan-mechanikával és a Café Racer vázszerkezetére épített VB1 is. Nos, talán majd 2012 lesz az újabb kiugrás éve: az idei párizsi motorkiállításon Thierry Henriette manufaktúrája közönség elé állította a Superbob nev? modellt.
A gyártó részér?l nem úgy t?nik a dolog, mintha csak amolyan stílusgyakorlatnak szánnák a motort: nagyon valószín?, hogy sorozatgyártásban gondolkodnak – egy kis, mintegy háromszáz példányra rúgó széria készülhet a gall csupaszból, persze sok minden múlik a publikum reakcióin is. Az id?zítés nem véletlen, az el?rendelésekre leginkább a hazai piacról számít a Boxer. V2-es, turbófeltölt?vel 160 LE körüli legnagyobb teljesítmény?, mindemellé 175 kg menetkész tömeg? motorról számol be a katalógus, de m?szaki részletet nem sokat közölnek a franciák. Árat annál inkább. A cetlire húszezer eurós összeg kerül…
Legutóbbi hozzászólások