Kíváncsian várjuk, mit talál ki Dani Pedrosa, hogy bagatellizálja a második tesztnapi eredményeit. A spanyol arról beszél, hogy a m?szaki csomag még er?sen tökéletlen, és hogy egyáltalán nem versenyképes a motor. A tények ennek a fordítottját mutatták Andalúziában. Pedrosáról mindenki tudja, hogy finoman szólva nem a szavak embere, a nyeregben viszont elképeszt?en meggy?z? volt. És remek a Honda is, nyilatkozzon bármit az idei ezüstérmes, ezt le nem tagadja. De továbbra is jó Rossi Yamahája, vagyis nem a véletlen m?ve volt a nyitónap harmadik helye.
Valentino edzése eredményes volt a Bridgestone szoft gumijaival is (az els? hét pilóta mind puha abroncsokkal futotta legjobb körét), a benyomások pozitívak. ‘Tizen vagyunk egy másodpercen belül, elég szoros az eleje’ – mondta Rossi. ‘Szerintem nagyszer?en fogunk szórakozni jöv?re.’ Hát reméljük, hogy mi is.
Szépen beszoktak már a 250-es jövevények is, de a surranópályán a már szintén Bridgestone-os Nakano is feler?södött. De Angelis a negyedik id?t motorozta, Dovizioso alig maradt el t?le, Lorenzo pedig javarészt a beállításaival volt elfoglalva, és miután üléspozíciót váltottak, megfelel? versenytempót tudott menni. Három nagyon kemény ellenfél érkezett a negyedliteres kategóriából. Hayden hatodik, De Puniet hetedik az id?gumis legjobb fordulók alapján.
Stoner megsérült. A bal vállát ütötte meg elég csúnyán, még nem derült ki, hogy kell-e valamennyi id?t kihagynia. A hármas kanyarban esett el az ausztrál világbajnok, aki – kollégája szerint – nem er?ltette a ritmust. Második körét teljesítette, valószín?leg még nem érte el gumija az üzemi h?fokot. A hátsó vesztett tapadást. Egy feltételezés szerint az elektronika is okolható a balesetért. Mindenesetre két esés két nap alatt, majd egy tapasz – nem túl jó mérleg.
Melandri sem büszkélkedhet egyel?re (az ? legjobb köre versenygumis), Ducati-részr?l egyedül a tesztpilóta Niccolo’ Canepa lehet tökéletesen elégedett a második nap után. A Superstock idei bajnoka, aki civilben m?szaki egyetemista egyel?re a leny?gözöttség állapotában van – az 1098 után ült át a Desmóra.
Jerez, második tesztnap: id?eredmények
|
|
1.Pedrosa (Honda) 1.39.993 |
Legutóbbi hozzászólások