EST. 2002

Pedrosa ráijesztett a mez?nyre hétf?n

Míg a paddockban még mindig tart a duruzsolás, miszerint a Repsol Honda hirtelennek tetsz? döntése mögött már hónapok zárt ajtója mögötti munkája, esetleg súlyos komolyságú tesztek állnak, addig Pedrosa mit sem tör?dve a finnyás tekintetekkel ráhuppant a Bridgestone talpakra, és szisztematikusan felépített egy piszok gyors tempót a négy órás teszten. Dani már a csavarrugós szelepvezérlés? motorverzióval is majdnem olyan gyors volt, mint a vasárnapi verseny során, azonban a pneumatikus változattal ebb?l még b? 9 tizedet tudott lefaragni. Aligha következik ebb?l, hogy a spanyol még mindig nem hajlandó átülni az utóbbi RCV variánsra, és ezzel egyetemben a japán gumikkal kapcsolatban is óvatosan fogalmaz. „Nagyon elégedett vagyok a Bridgestone mérnökeivel, és biztos vagyok benne, hogy ez egy gyümölcsöz? kapcsolat lesz, azonban nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy még id?re van szükségünk.” Altató szerénység, pszichikai hadviselés?

Persze önmagukban a jó id?knek még szerepe nincs. Mondjuk ezt nem csak azon okból, hogy Stoner az utolsó három versenyen nem tudta komoly pontokba konvertálni a pályacsúcson utazó köröket, de azért is, mert ugye itt most nem voltak Dani számára komoly ellenfelek. A hétvége során már láthattuk, hogy a pálya min?sége igen hektikus módon változik a szél er?sségének és irányának cseréjével, aminek ténye a vasárnapi derbin rengeteg pilótát ültetett a kispadra. Összehasonlításképp bevágjuk ide a mez?ny élesben, tegnapel?tt délután futott legjobb köreit.

Id?eredmények

Hétf? teszt id?eredményei:

1. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (B) 1:34.652
2. Shinya Nakano JPN San Carlo Honda Gresini (B) 1: 35.446
3. John Hopkins USA Kawasaki Racing Team (B) 1: 35.879
4. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP (M) 1: 35.972
5. Anthony West AUS Kawasaki Racing Team (B) 1: 36.101
6. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini (B) 1: 36.120

A vasárnapi versenyben futott leggyorsabb körök:

1. Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 1’34.904
2. Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 1’34.988
3. Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 1’35.167
4. Toni ELIAS SPA Alice Team 1’35.221
5. Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 1’35.479
6. Marco MELANDRI ITA Ducati Marlboro Team 1’35.681
7. Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 1’35.741
8. Colin EDWARDS USA Tech 3 Yamaha 1’35.766
9. Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 1’35.832
10. Andrea DOVIZIOSO ITA JiR Team Scot MotoGP 1’35.911
11. James TOSELAND GBR Tech 3 Yamaha 1’35.972
12. Sylvain GUINTOLI FRA Alice Team 1’36.175
13. Shinya NAKANO JPN San Carlo Honda Gresini 1’36.351
14. John HOPKINS USA Kawasaki Racing Team 1’36.710
15. Anthony WEST AUS Kawasaki Racing Team 1’36.862
16. Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 1’46.395

ugrás fel