EST. 2002

Peugeot Geopolis

A Párizsi Motorszalon hazai pálya volt a Peugeot-nak, a gyár ennek megfelel?en helyén kezelte az eseményt és nem érkezett üres kézzel a Mondial du Deux Roues-re: a Satelis nagyrobogót hozták el, amely a nagykerek?, ambíciózus Geopolisnak szeg?dött társául a standon. Ez utóbbit széles méretskálán, többféle motorral szerelik: a négy szelepes hengerfej?, 11.000 percenkénti fordulatig pörögni képes 125 köbcentis blokk 15 LE leadására is képes, míg a legnagyobb, félezres Piaggio-er?forrásben 40 LE van. Hogy minden igény kielégüljön, elkészültek a kompresszoros 125-ös és a szintén Piaggio gyártmányú 250-es változatok is.

A Compresszor motorcsalád egyben második generációjához ért, és egyre inkább jelen van a Peugeot kínálatában és értékesítésében. A franciák, mint általában, itt is nagy hangsúlyt fektetnek a technológiára (a Geopolist ABS/PBS rendszerrel szerelik a leggazdagabb felszereltség? Executive verzióban), de a technikusok szerint a robogó ‘terei’, elrendezése is egyedi és a hasonló kategóriájú modellek (Scarabeo, Beverly és társaik) egyedülálló: 787 mm magasan van a nyereg, a lábaknak 75 cm hely van, a nyereg szintje és a lábtartó közt 51 cm a különbség; a Geopolis tehát kényelmes lehet még a nagyobb növés?eknek is.

Tényleg nagykerek?: 16′. Emiatt nincs is akkora hely a nyereg alatt, a Peugeot közlése szerint egy jet sisak elfér a raktérben, hátulra pedig csomagládácska illeszthet?. Ahogy a Satelis, a Geopolis is H7 halogén izzókat kap, amelyek 30%-kal hatékonyabb világítást biztosítanak. Szériában jár az indításgátló, telefontölt? csatlakozó (ezt okosan hátulra helyezték, nem pedig a nyereg alatti csomagtérbe), kiegészít?ként pedig 140 cm-es Abus láncot kínálnak.

ugrás fel