EST. 2002

Phillip Island, 1. nap

A Yamaha részér?l Checa a középmez?ny alján foglal helyet az els? napon,
Melandri pedig javuló tendenciát mutat,
f?képp lélektanilag. Abe már-már
bohózatba ill?en lassú.

Marco Melandri egyébként még mindig a Marelli befecskendez?jét
teszteli, ám az igazi gond a gumik terén adódik: a Michelin ugyanis az élcsapatoknak
közvetíti a jobb anyagot, a többiek hátrébb foglalnak helyet a forráselosztásban.

A gumiknál maradva, elképzelhet?, hogy Tamada Bridgestone-tesztje id? el?tt
lezárul,
mivel az újabb verziós abroncsokat a gyár visszavonta a japán pilóta
illetve Roberts sepangi baleseteit követ?en.

A sort az Aprilia zárja (leszámítva persze Abé-t). Mint már korábban
írtuk, Jeremy McWilliams sérülten motorozik, Shane Byrne pedig el?ször látja
a Phillip Island-i pályát,
mármint úgy, hogy nem tévében nézi. De az is
igaz, hogy a jelenlegi Cube-nak kevés esélye van a csodatételre.

Szerdán a folytatás: a jöv? sok titkot rejt. Érdekes, hogy a Honda rendre
a leger?sebb pozíciókban végez, azonban mindig más versenyz?k révén: hol Biaggi,
hol Hayden, hol Edwards áll az élre. Továbbra is várjuk, hogy a Yamaha fejleszt?munkája
meghozza gyümölcsét a potenciál terén is, valamint hogy feln?jön a Ducati. .
. egyszóval, hogy megtörjön az egymárkás bajnokság érzete, ami egyel?re vastagon
benne van a leveg?ben.

Phillip Island, els? nap (nem hivatalos id?eredmények):

Edwards (Honda) 1’31’07
Gibernau (Honda) 1’31’37
Biaggi (Honda) 1’31’40
Rossi (Yamaha) 1’31’40
Hayden (Honda) 1’31’60
Barros (Honda) 1’31’78
Tamada (Honda) 1’31.85
Xaus (Ducati) 1’32’11
Capirossi (Ducati) 1’32’16
Checa (Yamaha) 1’32’32
Bayliss (Ducati) 1’32’45
Melandri (Yamaha) 1’32’58
Byrne (Aprilia) 1’33’20
McWilliams (Aprilia) 1’33’60
Abe (Yamaha) 1’34’40

ugrás fel