EST. 2002

Phillip Island: Hayden, Lorenzo és Kallio pole-ban

Egészen az id?mér? utolsó tíz percéig semmi nem történt a 250-esek Q2-jén. Akkor aztán el?kerültek a puha gumik, és elkezd?dött a vadászat a gyorskörökre. Ha a vasárnapi verseny is ilyen egyértelm? Lorenzo-fölényt hoz, mint amit az els? két nap Ausztráliában, akkor nem sok izgulnivalónk lesz: a spanyol 885 ezredes el?nnyel zárt az élen, idén ez a kilencedik pole-ja. ‘A motor tökéletes, a futóm? hajszál híján az’ nyilatkozta elmen?ben Jorge.

Idén ez a kilencedik…

A második helyezett Alex De Angelis már kevésbé elégedett, nem is lehet az, hisz a reggeli szabadedzésen nagyot esett, és még délután sem volt teljesen rendben, lassabb volt tavalyi önmagához képest is. ‘Most bezárkózunk a boxba és kitaláljuk a holnapi motort, megpróbáljuk holnap beállítani a warm up-on’ így a San Marinói. Megtartotta ragyogó helyezését Sylvain Guintoli, a francia harmadik helyr?l rajtolhat a francia Equipe csapat privát Apriliáján. Egy mp-nél is többet kapott a szintén els? soros Andrea Dovizioso, az egyetlen pilóta, aki megállíthatja a cím felé menetel? Lorenzót. Locatelli a 10. kockát szerezte meg, küzdve, de javítva a péntekhez mérten.

Roberto Locatelli sem így képzelte a Phillip Island-i verseny második napját. A pénteki futóm? problémákat még nem sikerült megszüntetni. A délel?tti edzésen ugyan sikerült javítania és feljött a kilencedik helyre, de a futóm?vel még mindig komoly problémák voltak. Sajnos az id?mér?re sem változott sokat a helyzet, még mindig nem sikerült tökéletesen beállítani a hátsó rugóstagot. Eközben a blokk hibátlanul m?ködik és a leggyorsabb az egész mez?nyben, a célegyenes végén majdnem 270 km/h-ás végsebességre képes.

Loca minden tudására szükség volt ahhoz, hogy az id?mér? edzésen tovább tudja javítani eredményét, és ne szakadjon el az élmez?nyt?l. Minden er?feszítése ellenére csak 10. helyr?l rajtolhat a vasárnapi versenyen. Locának még van esélye a versenyen egy jó helyezésre, hisz mindig remekül rajtol, és a rendkívül szoros mez?nyben, a második De Angelis és a Team Toth versenyz?je között mindössze egy másodperc a különbség.

Roberto Locatelli #15

‘Nagyon ideges vagyok, élet-halál harcot vívtam a motorommal, hogy ezt az eredményt tudjam hozni. Miközben a leggyorsabb géppel rendelkezem a futóm?vemet egyszer?en nem tudjuk rendesen beállítani. A warm-up-ra megpróbálunk egy teljesen új variációt, remélem az jó lesz, mert ha nem tudjuk megoldani ezt a problémát, nincs esélyem felvenni a harcot az élbollyal. Négy futammal a Világbajnokság vége el?tt nagy szükségem van minden pontra, hogy benne legyek minimum az els? ötben a végelszámolásnál.’


250, a Q2 után

1 . Aprilia J.LORENZO SPA 1’32.717
2.
Aprilia A.DE ANGELIS RSM 1’33.602
3.
Aprilia S.GUINTOLI FRA 1’33.732
4.
Honda A.DOVIZIOSO ITA 1’33.866
5.
Gilera M.SIMONCELLI ITA 1’33.941
6.
KTM H.AOYAMA JPN 1’33.995
7.
Aprilia H.BARBERA SPA 1’34.267
8.
Aprilia J.SMRZ CZE 1’34.327
9.
Honda Y.TAKAHASHI JPN 1’34.486
10.
Aprilia R.LOCATELLI ITA 1’34.650
11.
Honda S.AOYAMA JPN 1’34.717
12.
Aprilia A.WEST AUS 1’34.892
13.
Aprilia A.BALLERINI ITA 13 1’35.146
14.
KTM M.POGGIALI RSM 1’35.238
15.
Aprilia D.HEIDOLF GER 1’35.288
16.
Honda A.TIZON SPA 1’35.674
17.
Honda F.PERREN ARG 17 1’35.887
18.
Honda A.ESPARGARO SPA 1’36.296
19.
Aprilia J.CLUZEL FRA 1’36.739
20.
Honda A.VINCENT FRA 1’36.747
21.
Aprilia J.CARCHANO SPA 1’37.316
22.
Aprilia A.BALDOLINI ITA 1’37.415
23.
Aprilia L.MORELLI ITA 1’37.917
24.
Aprilia T.SEKIGUCHI JPN 1’38.316

ugrás fel