MotoGP
Az egy dolog, hogy a VB már elment, de a hazai közönség el?tt azért illik gy?zni, nem de? A Casey-srác is így gondolja, a mai penzum pedig ki vagyon pipálva: egyes rajtkocka, pályarekord és miegymás. Így kell ezt csinálni, és habár csak az utolsó rundóval sikerült megkarcolni a pólos id?t, ez a tényeken nem változtat. Közel vannak azonban Lorenzóék, és nem csak a QP-n, de a versenyszimuláción is – például Nicky nyeri az FP3-at, nagyon derekasan. Lehet, hogy lesz holnap egy izgalmas versenyünk, egy olyan, amit nem a gumik, hanem a pilóták döntenek majd el? Jó lenne…
Az el?zési akciófaktorról Rossi gondoskodik majd. A Dottore kiszélesíti a pályát a harmadik kanyarban, az M1 eleje belefúródik a homokba, és az olasz akkorát repül, hogy az csuda (lásd fenti videó). Nyaksérülés és zúzódások, de semmi komoly, állapítja meg Costa, de ezzel elmegy az id?; nincs már lehet?sége javítani. Holnapra 100%-os várja magát egyébként, szóval nem a célba érés lesz a cél, ez száz. A szezon korábbi részében fellép? anomáliák ismét felütötték fejüket a Kawasaki és az összes-Ducati-kivéve-az-#1-est boxokban. Ugyanakkor a Suzuki is nehezen fogadja be Phillip Islandet. Stoner-Yamaha-Honda meccs lesz akkor holnap?
MotoGP: a rajtrács összetétele
|
|
1. Casey STONER AUS DUCATI 1’28.665 |
250
Simoncelli hülyére verte a mez?nyt, kell neki a VB cím. M?ködik a dolog, úgy néz ki. Még akkor is, ha épp mögötte végzett a két üldöz?; ezekkel az id?különbségekkel aligha lehet majd zavarba ejteni Marcót – persze addig még sok minden változhat. Elég az hozzá, hogy Bautista 300%-ot szokott menni a kvalifikációs önmagához képest vasárnap, és a jelenlegieket nézve ebben még a gy?zelem is benne van. Gyakorlatilag elég lesz majd kett?jüket, illetve Kallioval kiegészülve hármójukat figyelni, az év végi díjkiosztón – szinte bizonyosan – ?ket fogjuk majd ünnepelni. Talán még Aoyama odaérhet, mármint a mai versenyen a pódiumra. Talán…
Kár, hogy Pasini ilyen hullámzó, ? lehet a jöv? év nagy reménysége, ha összekapja magát. A Tóth csapat nem ezen a hétvégén fogja ünnepelni az els? gy?zelmet, annyi szent. Imre nem tud befurakodni a pontszerz?k közé a gyári technikával sem, míg alkalmi csapattársa egészen a mez?ny végén végzett a QP1-en, és nagyot bukott a QP2-n. Egy TOP10-es helyezéshez azonban tiszta er?b?l drukkolunk ifjabb Tóthnak, rá-rá-hajrá!
250: a rajtrács összetétele
|
|
1. M.SIMONCELLI GILERA 1’32’075 … 16. IMRE TOTH APRILIA 1’34’997 |
125
Ahogy közeledik a vége, olyan ütemben szívja fel magát a Mike gyerek, és jelenleg már olyan bomba formában van, mint még soha. Zsinórban ez lett a második rajtels?sége, és gyakorlatilag lassan elég lesz neki a dobogó bármelyik fokára felmászni, hogy a végén ?t ünnepelje a francia nép. Ez pedig sanszos. Smith bácsi villog egyet, megint; a szezonnak azért nagyobb elánnal esett neki, VB-címr?l beszéltek a szakért?k, aminek némi pech ,na meg a bukások intettek ágy?t. A Bradl név viszont kezd stabilizálódni az els? háromban, ami most, nekünk, magyar szempontból nem annyira el?nyös.
Gáborunknak ezúttal kevésbé jönnek össze a dolgok, de a remény hal meg utoljára, és ameddig él, addig hajtani kell. Corsi ott van el?tte, ha Stefánt nem is, de Simonét fogni kéne. Ott vannak hárman majdnem azonos pontokkal, jó lenne gy?ztesként kikerülni ebb?l a kutyaszorítóból. „Úgy t?nik továbbra sem a kedvenc pályáim közé fog tartozni a Phillip
Island-i. Jobb eredményre számítottam a 9. helynél, de igyekszem majd ebb?l
kihozni a legtöbbet. Nagyon fúj a szél és a féktávokon nagyon fáj a kezem,
így holnap, mindenképpen szükség lesz arra a kezelésre, amit Japánban
kaptam. Kielemeztük a tavalyi eredményeimet és látom a többi versenyz?
eredményéit is, amib?l kiderült, hogy féktávokon vesztek sokat. A
szektorid?im jók, de nem sikerült igazán jó kört menni. Van 2 kanyar a
pályán, amire különösen oda kell figyelnem, de bízom benne, hogy a két nap
alatt begy?jtött tapasztalatok alapján versenyképes motort sikerül
összeraknunk. Pozitívan állok a holnapi verseny elé, a maximumra fogok
törekedni és remélem, hogy az egyik leggyorsabb tudok lenni a pályán.” – mondta Gábor a szombat végén.
125, Q2
|
|
1. Mike DI MEGLIO FRA DERBI 1’37.553 2. Bradley SMITH GBR APRILIA 1’37.791 3. Stefan BRADL GER APRILIA 1’38.034 4. Nicolas TEROL SPA APRILIA 1’38.110 5. Andrea IANNONE ITA APRILIA 1’38.242 6. Sandro CORTESE GER APRILIA 1’38.361 7. Raffaele DE ROSA ITA KTM 1’38.473 8. Simone CORSI ITA APRILIA 1’38.476 9. Gabor TALMACSI HUN APRILIA 1’38.501 10. Dominique AEGERTER SWI DERBI 1’38.600 11. Scott REDDING GBR APRILIA 1’38.767 12. Marc MARQUEZ SPA KTM 1’38.822 13. Stevie BONSEY USA APRILIA 1’38.848 14. Sergio GADEA SPA APRILIA 1’38.864 15. Danny WEBB GBR APRILIA 1’38.912 16. Pol ESPARGARO SPA DERBI 1’38.928 17. Pablo NIETO SPA KTM 1’38.935 18. Esteve RABAT SPA KTM 1’38.986 19. Joan OLIVE SPA DERBI 1’39.109 20. Lorenzo ZANETTI ITA KTM 1’39.688 21. Randy KRUMMENACHER SWI KTM 1’39.860 22. Hugo VAN DEN BERG NED APRILIA 1’39.960 23. Alexis MASBOU FRA LONCIN 1’39.969 24. Robin LASSER GER APRILIA 1’40.163 25. Robert MURESAN ROU APRILIA 1’40.352 26. Efren VAZQUEZ SPA APRILIA 1’40.441 27. Takaaki NAKAGAMI JPN APRILIA 1’40.480 28. Jules CLUZEL FRA LONCIN 1’41.365 29. Bastien CHESAUX SWI APRILIA 1’41.473 30. Marco RAVAIOLI ITA APRILIA 1’41.477 31. Adrian MARTIN SPA APRILIA 1’41.694 32. Cyril CARRILLO FRA HONDA 1’41.821 33. Enrique JEREZ SPA KTM 1’41.856 34. Jed METCHER AUS HONDA 1’42.805 35. Rhys MOLLER AUS HONDA 1’43.802 36. Brad GROSS AUS YAMAHA 1’43.946
Id?n túl (1’44.381) Blake LEIGH-SMITH AUS HONDA 1’44.478 Jake HORNE AUS HONDA 1’46.597 Michael RANSEDER AUT APRILIA |
Legutóbbi hozzászólások