Stoner nyeri a 250 edzését és szerzi meg a pole pozíciót, ami annál is értékesebb számára, hiszen összetettbeli ellenfele, Pedrosa csak a hatodik időt motorozta. A szurkolók által támogatott apriliás a maximumot adta és ez várható tőle a vasárnapi futamon is. Spanyol riválisának pedig nemcsak a gépével, de a vállával is problémái vannak, ha a híreknek hinni lehet. Ráadásul a helyszín sem dobja fel Danit, aki 2003-ban – frissen felavatott 125-ös világbajnokként – mindkét bokáját eltörte Phillip Islanden. Márpedig ha a spanyol meg akarja tartani előnyét Stonerrel szemben, akkor mutatnia kell valamit: célja eléréséhez elsősorban egy jó rajtra lesz szüksége. Ellenkező esetben vagy állhat neki áthámozni magát olyan figurákon, mint Lorenzo, De Angelis és Porto, vagy marad a betagozódás. Ami Lorenzót illeti, győzni akar és semmi hajlandósága segíteni a honfitársnak – Stoner körétől csak 87 ezreddel maradt el az övé, tehát figyelem.
De Angelis elszánt, de esett a reggeli szabadedzesek során, megütve a hátát. Akkor mélypontra került a San Marinói, hiszen a beállításokkal sem voltak éppen a csúcson, érthető, hogy aztán a baleset senkit nem dobott fel. A krízisből úgy-ahogy sikerült kilábalni, megtalálták a jó utat a motorral és végül az első sorból várja GP-t a miniállambéli.
Sebastian Porto jó eredménye nem annyira meglepő, hiszen az argentín stabil ember. Amit Hector Barberá művel, az eredményileg jó, ahogy műveli, az már annál kevésbé. Történt, hogy a spanyol épp gyorskört kezdett meg, s Andrea Dovizioso mellett kellett elhaladnia, aki szakszerűen lehúzódott az ideális ívről, a legkisebb mértékben sem zavarta a nyújtott kanyart önállóan is elszabni képes kollégát. Barberá viszont olyannyira bedühödött egy másik pilóta puszta jelenlététől, hogy előbb heves gesztusokkal küldte el a jófrancba Dovit, majd motorja nyergéből rúgást is mímelt felé. Ejnye.
250cc Phillip Island: a rajtrács összetétele
|
|
1. APRILIA C.STONER AUS 1’32.756 Id?n túl |
Legutóbbi hozzászólások