EST. 2002

Phillip Island: Stoner valamit forral

Stoner nyeri a 250 edzését és szerzi meg a pole pozíciót, ami annál is értékesebb számára, hiszen összetettbeli ellenfele, Pedrosa csak a hatodik időt motorozta. A szurkolók által támogatott apriliás a maximumot adta és ez várható tőle a vasárnapi futamon is. Spanyol riválisának pedig nemcsak a gépével, de a vállával is problémái vannak, ha a híreknek hinni lehet. Ráadásul a helyszín sem dobja fel Danit, aki 2003-ban – frissen felavatott 125-ös világbajnokként – mindkét bokáját eltörte Phillip Islanden. Márpedig ha a spanyol meg akarja tartani előnyét Stonerrel szemben, akkor mutatnia kell valamit: célja eléréséhez elsősorban egy jó rajtra lesz szüksége. Ellenkező esetben vagy állhat neki áthámozni magát olyan figurákon, mint Lorenzo, De Angelis és Porto, vagy marad a betagozódás. Ami Lorenzót illeti, győzni akar és semmi hajlandósága segíteni a honfitársnak – Stoner körétől csak 87 ezreddel maradt el az övé, tehát figyelem.

De Angelis elszánt, de esett a reggeli szabadedzesek során, megütve a hátát. Akkor mélypontra került a San Marinói, hiszen a beállításokkal sem voltak éppen a csúcson, érthető, hogy aztán a baleset senkit nem dobott fel. A krízisből úgy-ahogy sikerült kilábalni, megtalálták a jó utat a motorral és végül az első sorból várja GP-t a miniállambéli.

Sebastian Porto jó eredménye nem annyira meglepő, hiszen az argentín stabil ember. Amit Hector Barberá művel, az eredményileg jó, ahogy műveli, az már annál kevésbé. Történt, hogy a spanyol épp gyorskört kezdett meg, s Andrea Dovizioso mellett kellett elhaladnia, aki szakszerűen lehúzódott az ideális ívről, a legkisebb mértékben sem zavarta a nyújtott kanyart önállóan is elszabni képes kollégát. Barberá viszont olyannyira bedühödött egy másik pilóta puszta jelenlététől, hogy előbb heves gesztusokkal küldte el a jófrancba Dovit, majd motorja nyergéből rúgást is mímelt felé. Ejnye.

250cc Phillip Island: a rajtrács összetétele

1. APRILIA C.STONER AUS 1’32.756
2. HONDA J.LORENZO SPA 1’32.843
3. APRILIA A.DE ANGELIS RSM 1’32.882
4. APRILIA S.PORTO ARG 1’33.117
5. HONDA H.BARBERA SPA 1’33.
6. HONDA D.PEDROSA SPA 1’33.691
7. HONDA A.DOVIZIOSO ITA 1’33.733
8. HONDA H.AOYAMA JPN 1’34.134
9. APRILIA R.DE PUNIET FRA 1’34.341
10. APRILIA R.LOCATELLI ITA 1’34.715
11. HONDA Y.TAKAHASHI JPN 1’34.739
12. APRILIA S.JENKNER GER 1’34.998
13. HONDA A.DEBON SPA 1’35.028
14. APRILIA S.GUINTOLI FRA 1’35.087
15. APRILIA T.SEKIGUCHI JPN 1’35.104
16. APRILIA S.CORSI ITA 1’35.225
17. APRILIA C.DAVIES GBR 1’35.710
18. APRILIA A.BALDOLINI ITA 1’35.761
19. HONDA J.SMRZ CZE 1’35.891
20. APRILIA A.BALLERINI ITA 1’36.107
21.HONDA D.HEIDOLF GER 1’36.192
22. APRILIA GIANSANTI ITA 1’36.318
23. APRILIA M.CARDENAS COL 1’36.547
24. HONDA A.TIZON SPA 1’36.631
25. FANTIC A.VINCENT FRA 1’36.756
26. YAMAHA E.NIGON FRA 1’37.463
27. APRILIA M.GINES FRA 1’37.611

Id?n túl
HONDA M.KELLY AUS 1’39.266
YAMAHA N.CAJBACK SWE 1’39.507
YAMAHA M.ROWLING AUS 1’42.395
A FANTIC G.FERRO ITA 1’59.674


ugrás fel