A Piaggio Beverly 500 hat esztend?s története során szép karriert futott be: 170 ezer példány talált magának gazdát világszerte, egyike volt a közelmúlt legnagyobb robogó-sikereinek. Ám néha a bestsellerre is ráfér a frissítés. Ezt a kötelez? beavatkozást a Piaggio nem csak úgy tessék-lássék módon tette meg: Beverly 500-ból Beverly 500 Cruiser lett, nagyobb hangsúlyt kap a túraszer? használhatóság a klasszikus városi véna mellett. A Cruiser kiegészíti az el?dmodellt, nem leváltja: továbbra is palettán marad a népszer? félszázas.
A Master er?forrás eléri a 492,7 köbcentis lökettérfogatot, dupla gyújtást kap és természetesen teljesíti az Euro-3 normát. Teljesítménye miatt nem kell szégyenkeznie, az egyhengeresek mez?nyében legalábbis: 40 LE 7.000 percenkénti fordulat mellett, illetve 42,2 Nm-es nyomaték 5.000-en. A jelölt végsebesség 160 km/óra fölött.
Küls?leg is van azért változás: enyhén átrajzolták az elüls? részt, teljesebb lett a m?szerpanel, és a kormányt nem rejtik idomok: egy krómozott cs?, akár a motorokon. A Beverly Cruiser 250-es változatban is piacra kerül, azt a jól ismert Euro-3-as, injektoros Quasar blokk hajtja.
Legutóbbi hozzászólások