N? lökettérfogatában a Beverly Tourer, negyed literesb?l névleg 300 köbcentissé lesz (ami valójában nem is annyi), nagyobb teljesítménnyel és nyomatékkal az alacsony fordulattartományban.
|
A Quasar négy szelepes, elektronikus befecskendezéses SOHC egysége egész pontosan 278 köbcentis, 75 mm x 63 mm a jellemz? méretei. Adatlap szerint 23 Nm a korábbi 20,2 Nm helyett, 6.000 percenkénti fordulaton (a 250-es 6.500-on mért legnagyobb forgatónyomaték-értéke mellett). Max. teljesítmény 22 LE 7.250-on.
|
Mindez utcai nyelvre lefordítva: egy rugalmas robogó, ami kiváló Euro-3-as távolságáthidaló eszköz, segítségével közepes túrák is bevállalhatóak, miért ne. Paramétereinek köszönhet?en városban és országúton is megállja a helyét.
|
A nagy kerekek (16”-110/70 el?l, 16”-140/70 hátul) és az el?l-hátul 260 mm-es acél féktárcsák legalábbis meglehet?sen stabil érzetet keltenek. Kett?s bölcs?váz acélcsövekb?l, 35 mm szárátmér?j? teleszkópvilla, két hidraulikus rugóstag hátul, négyféle beállítási lehet?séggel. Tíz literes tank, 125 km/órás végsebesség.
A Beverly Tourer 300 ie négy fényezéssel választható: Cosmo-fekete, Midnight-kék, Pulsar-szürke és fehér. 4.090 euróra árazza a lista.
Legutóbbi hozzászólások