EST. 2002

Piaggio Fly

„Fly” a neve a pontederai gyár legújabb robogójának,
amelyet a márka a Sfera örököseként harangoz be.

Kompakt, ugyanakkor finom és elegáns vonalvezetésével a Fly nemcsak hasznos
szövetséges a mindennapi közlekedésben, de könnyen kezelhet?; és trendi robogó
is
. A járm? mindegyik – szám szerint négy: 50 2T, 50 4T, 125 és 150 – változatát
a környezeti prioritásoknak megfelelve gyártják, a modellek teljesítik a károsanyag-kibocsátásra
vonatkozó Euro-2 szabványt.

Az ötven köbcentis, kétütem? verziót (légh?téses Piaggio Hi-PER2 blokk) kett?s
katalizátorral és ún. SAS
(Sistema Aria Secondaria) másodleveg?s rendszerrel
szerelik
. A négyütem? félszázas (Hi-PER4) amellett, hogy hasonlóképpen „tiszta”,
gazdaságosság tekintetében csúcstartó is a maga kategóriájában.

A 125-ös és 150-es Fly-ok a Piaggio Leader szériájából való két szelepes, légh?téses
er?forrásokat kapják. Remek fogyasztási értékeiken túl jó teljesítményükr?l
kell szólni
: a nyolcadliteres egység 10,5 LE-t, a nagyobbik pedig 11,6 LE-t
képes leadni, így ezekkel már kettesben is kellemesen lehet robogni. A kerekek
mérete minden modellen 12 colos.

A Piaggio legújabb városi járgányai az árversenyben is megállják a helyüket:
az ötvenes kétütem? már 1.750 euróért a miénk lehet, a négyütem? ellenértéke
2.050 euró
. A nagyobb motorizációjú Fly-ok ára 2.370 illetve 2.490 euró
(125 ill. 150 kcm).

Képek: Piaggio

ugrás fel